beantwoord

Klacht over geplande werkzaamheden

  • 12 May 2022
  • 1 reactie
  • 44 x bekeken

Vanmorgen werd ik wakker in Bodegraven (2411) en had ik geen dekking meer. Rondom mijn huis heb ik nog slechts 1 streepje dekking. Navraag bij de klantenservice leert mij dat het gaat om een storing die binnen 2 dagen verholpen is.

Nu check ik de storingskaart op Tele2.nl en zie ik dat het gaat om geplande werkzaamheden ipv een storing. Waarom krijg ik geen brief of email over deze werkzaamheden voordat jullie de stekker eruit trekken? 

icon

Beste antwoord door eric 12 May 2022, 11:58

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

@langelex Elke dag vinden er wel werkzaamheden plaats in het mobiele netwerk. Heel vaak, en helemaal afhankelijk van jouw exacte positie, wordt de dekking van een mast bij service door een andere mast overgenomen.

Het klopt dat dit niet in 100% van de gevallen zo zal zijn, maar een mobiel abonnement kan overal gebruikt worden. Mensen van een andere plaats die bijvoorbeeld werken in Bodegraven ondervinden hetzelfde. Hoe ga je die allemaal inlichten? Daarom is bij alle providers een site waar je de situatie (storingen/ werkzaamheden) kunt opzoeken.

Je zou trouwens thuis ook gebruik kunnen maken van Vowifi, dan ben je zelfs onafhankelijk van een zendmast en ben je gewoon op je 06 nummer bereikbaar.

Reageer