Klacht over beloftes die gemaakt zijn maar niet zijn nagekomen.

• 7 juli 2016
  • 2 reacties
  • 158 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
heb zelf voor tele2 gewerkt, en heb daar toen een abo afgesloten. was over een aantal dingetjes gewoon niet erg tevreden. En had besloten mijn abo dus niet te verlengen na 2 jaar. Echter hadden jullie een aanbod, wat mij toch heeft laten besluiten om het nog 2 jaar te proberen, Heb mijn abo verlengd met de galaxy S7 wat mij triggerde, was een korting van 50 euro op de VR bril en een sd card. Speciaal voor deze twee dingen heb ik besloten te blijven. Samsung heeft mij laten weten dat de EAN code niet in aanmerking komt voor de gratis SD kaart, en verschillende medewerkers gesproken. sommige konden zich wel iets herinneren over die 50 euro korting, maar niks meer over te vinden in hun systemen.
Ik ben dus absoluut niet tevreden en voel me zelfs beetje opgelicht. Heb een duurder abo afgesloten ook nog. Wat kan Tele2 voor mij betekenen in dit geval? Ik zal er niet omheen draaien het gene wat mij tevreden zou stellen dat is de VR bril, die sd kaart hoef ik niet eens per se. Op de bandopname, hoort u Chantal, toevallig mijn oud collega, heb zelfs nog paar ex collegas aan de lijn gehad. Zij beloofd alles letterlijk, en heb zelfs een aantal dingen herhaald aan het einde.
kan ik overal vanaf en het toestel ergens inleveren? Want ga er eigenlijk al vanuit dat jullie mij makkelijk tevreden kunnen houden maar dit zal niet gaan gebeuren. Denk ik dan.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Ik heb ook Internet thuis en tv van jullie, deze ook verlengd en ook duurder pakket afgesloten. dacht ik zeg het er even bij.
Badge +4
Hoi Ryaz,

Interessante uitdaging heb je hier. Het was inderdaad zo dat we in die periode 2 acties hadden. Deze liepen naast elkaar. Het informatiesysteem (zal even geen jargon gebruiken maar je weet over welke ik het heb) is er redelijk vaag over. Mocht het dus zo zijn dat het was dat je op 1 van de 2 aanspraak kon maken stond dat niet duidelijk vermeld, ik ga hier dus even achteraan voor je. Zelf ben ik er pas dinsdag weer dus kan het dan op z'n vroegst doen. Ik ga me in ieder geval hard maken voor hetgeen dat je aangeboden is, over je alternatieve voorstel kan ik nog geen uitspraken doen. Ik kom bij je terug!

Groetjes Maurice