vraag

KLACHT : Geen reactie op vergoedingsformulier

• 30 mei 2015
  • 5 reacties
  • 320 x bekeken

Goedenavond allemaal :-)

Op 4 mei heb ik om een vergoeding verzocht middels het vergoedingsformulier (na overleg met een medewerker van Tele2). Ik heb een bevestigingsemail ontvangen waarin vermeld werd dat er reactie binnen 10 werkdagen zou volgen. De reactie heb ik idd ontvangen waarin stond dat er binnen 5 dagen reactie zou zijn. Vervolgens geen berichten meer ontvangen maar wel automatische incasso van de factuur die zou worden gecrediteerd aldus de medewerker van Tele 2. Deze incasso heb ik dan ook gestorneerd.... 😠

In het vergoedingsformulier stond het volgende:

Klantnummer 513104421. In vervolg op het telefonisch onderhoud met de heer A. C. 4-5-15 verzoeken wij u hiermee ons te crediteren voor de teveel betaalde abonnementskosten van juli 2014 tot en met april 2015.

Reden: per 06-07-2014 is er een nieuwe verlengingsovereenkomst gesloten voor 2 jaar via uw distributeur “Mobielwerkt”. Hierbij is ten onrechte een verouderd/vervallen abonnement-product van Tele 2 gebruikt met kostenverrekening bij datagebruik buiten de MB-bundel. Uw medewerker de heer A. C. heeft dan ook de overeenkomst **verwijderd** per direct tussentijds gecorrigeerd en ons doorverwezen voor vergoeding naar tele2.nl/vergoeding.

Wij verzoeken u de ten onrechte betaalde kosten van 6-7-2014 tot 15-04-2015 te crediteren (€ 73,72). De nog openstaande factuur 255,37 dient terug geboekt te worden. Uw bevestiging hiervan zien wij graag zsm tegemoet.

Met dank voor uw medewerking verblijven wij; ejwvtw. Ter info: Wij zijn ook onder de volgende klantnummers bij u bekend: **verwijderd**

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge +5
Hey ejwvtw,

Wat vervelend dat je nog niets hebt gehoord naar aanleiding van het vergoedingsformulier; dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes,
Jefta
Badge +5
Hey Esther,

Bedankt voor het doorsturen van je gegevens. Ik heb het even nagekeken en er lijkt iets misgegaan te zijn met dit vergoedingsformulier. Wel zie ik dat je op 30 Mei hier ook contact over hebt gehad en hier een verzoek over hebt ingediend. Dit verzoek staat nog open en is op dit moment in behandeling. Hierover wordt je zo spoedig mogelijk bericht.

Mocht je naar aanleiding van de uitslag van dit verzoek nog vragen hebben, kun je deze natuurlijk altijd stellen.

Groetjes,
Jefta
Beste Jefta,

Op 30 mei en op 2 juni is mij door ... van Tele 2 toegezegd dat ik voor 5 juni uitsluitsel zou krijgen. Het is nu 5 juni 22 uur en helaas niets mogen vernemen. Nu dus 1 maand verder, 2 e-mailtjes met toezeggingen en 2 gesprekken met toezeggingen maar geen van de toezeggingen is waargemaakt...
Ben dit niet gewend van Tele 2

😞
Badge +5
Hey Esther,

Als het goed is heb je maandag contact, klopt dat? Ik zie dat namelijk terugkomen in de notities. Laat je het me even weten?

Groetjes,
Jefta
Hoi Jefta. ik ben inderdaad gebeld. Er zou al een email naar mij zijn verzonden, maar die heb ik niet ontvangen. Dus gevraagd of ze het nog een keer wilde doormailen. Dat zou ze binnen 5 minuten doen maar ik heb nog steeds geen mail ontvangen.... Als het goed is wordt er 100 euro teruggestort van de 281,-- maar waarom dit het geval is weet ik dus niet...