beantwoord

klacht

• 26 april 2015
  • 17 reacties
  • 438 x bekeken

Een dag te laat betaald omdat de incasso mislukt is. 23 april is de factuur betaald, staat ook in factuuroverzicht en nog kan ik niet bellen.
Bel klantenservice maar dat gaat niet, bericht sturen gaat ook niet.
Enige mogelijkheid is overstappen naar een andere provider, tele2 is moeilijk te bereiken op deze manier
icon

Beste antwoord door Maurice 26 april 2015, 21:17

Hoi Peter,

Ik heb het voor je nagekeken en de factuur die je op 23 april jl. hebt betaald was niet een dag te laat, de uiterlijke betaaldatum was 23 maart.
Heel vervelend dus dat je afgesloten bent maar aangezien de factuur pas een maand na due date voldaan is geheel terecht. Voor nu heb ik je weer aangesloten dus ik raad je aan je toestel straks opnieuw aan te zetten.
Als het belangrijk voor je is dat je altijd kunt bellen raad ik je aan de facturen per automatische incasso te laten verlopen. Op deze manier voorkom je tegen een betalingsachterstand aan te lopen en voorkom je afsluiting.

Mocht je andere vragen hebben hoor ik dat graag.

Groetjes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Klantenservice is bereikbaar
Ik heb alleen maar gsm en krijg te hoor bel klantenservice, maar dat gaat niet grrrr want die bel ik al met het zelfde bericht
Reputatie 7
Badge +5
Gebeurd wel vaker dat je met een afgesloten nummer niet kan bellen.
Rare vogels die providers :8
en natuurlijk heel raar dat er betaald staat en niet afgesloten bent, kan gewoon gebeld worden.
Maar na al deze ervaringen gaan we naar een andere provider
Als diabeet met insulinepomp heb je een betrouwbare provider nodig als ik een storing in de pomp krijg moet ik kunnen bellen anders houd het leven letterlijk op
Je komt er bij tele2 er dus niet door en word je door gelust naar een forum
wat een afknapper
Reputatie 4
Badge +2
en natuurlijk heel raar dat er betaald staat en niet afgesloten bent, kan gewoon gebeld worden.
Maar na al deze ervaringen gaan we naar een andere provider
Als diabeet met insulinepomp heb je een betrouwbare provider nodig als ik een storing in de pomp krijg moet ik kunnen bellen anders houd het leven letterlijk op
Je komt er bij tele2 er dus niet door en word je door gelust naar een forum
wat een afknapper

Lijkt me slim ja, ga naar een provider waar je je thuis voelt en kaart vooral aan dat je met die pomp zit en geen "downtime" kan veroorloven. Good luck!
Badge +4
Hoi Peter,

Balen voor je dat je afgesloten bent. Als de factuur inderdaad reeds betaald is en verwerkt is in ons systeem hoor je aangesloten te worden. Vanaf het moment van betalen totdat het verwerkt is duurt wel een paar werkdagen (het duurt sowieso al 1 werkdag om over te maken van bank A naar bank 😎. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes Maurice
Badge +4
Hoi Peter,

Ik heb het voor je nagekeken en de factuur die je op 23 april jl. hebt betaald was niet een dag te laat, de uiterlijke betaaldatum was 23 maart.
Heel vervelend dus dat je afgesloten bent maar aangezien de factuur pas een maand na due date voldaan is geheel terecht. Voor nu heb ik je weer aangesloten dus ik raad je aan je toestel straks opnieuw aan te zetten.
Als het belangrijk voor je is dat je altijd kunt bellen raad ik je aan de facturen per automatische incasso te laten verlopen. Op deze manier voorkom je tegen een betalingsachterstand aan te lopen en voorkom je afsluiting.

Groetjes
Hoi Peter,

Groetjes

mijn dank hier voor, sinds kort werk ik weer en is er genoeg voor automatische incasso.
Reputatie 4
Badge +2
Woow jongens. Laten we respectvol met elkaar om gaan. Nergens voor nodig toch? Sorry dat ik me ermee bemoei maar dit leidt tot niets.

Fijne avond.
Ja jij ook Vind je dat dan respectvolle van bombarie kom nou voor mij is het gewoon een hoop *verwijderd ivm. taalgebruik*
de betaling was trouwens op tijd betaald maar dankzaam tele2 is het probleem op gelost.

En jij ongelooflijke oet.... kan nooit weten op wat voor voorwaardens ik het contract heb afgesloten.
Zet eerst eens die 1 1/2 hersencel in werking voordat je een hoop laster neer zet.
Reputatie 7
Badge +5
Weet niet waar jij zit met je hoofd, ik lees iets heel anders.
de betaling was trouwens op tijd betaald
Heel vervelend dus dat je afgesloten bent maar aangezien de factuur pas een maand na due date voldaan is geheel terecht.

@CoMo
Ik spot nergens met iemands ziekte, jij bent de enige die anderen een ziekte toewenst.
Begrijpend lezen, als iemand kanker heeft, waarom die "troef" trekken dat de provider niet betrouwbaar is omdat je zelf de factuur laat verslonzen ?

*
Beetje triest om zo'n pb te sturen vind je niet CoMo.
Reputatie 6
Badge +5
Iemand heeft zelf (nu aan het antwoord te zien) de rekening
echt te laat betaald en haalt er zijn ziekte bij...
Het is wel erg dat je dat hebt natuurlijk, begrijp me niet verkeerd.
Maar dat vond ik wel wat raar.
En het is voor een provider ook niet echt relevant.

En trouwens, je kunt altijd het alarmnummer
bellen hoor. Zelfs zonder SIM kaart. 😃
Aha daar zit hem er in, dat heb ik ook gezien van eind maart maar op mijn account is meer te zien.
Namelijk dat april betaald is kennelijk niet door gekomen. Mensen met een insulinepomp zijn gezien het aantal zeldzaam,. Zelfs bij een ziekenhuis moet je uit leggen wat het is, de pomp is door gelinkt via de gsm naar een
tel.nr. 112 daar ben je niet meer toe in staat om te bellen, als ben meer wil weten is er een diabetes form voor.
Ik moet er mee leven en niet een ander en dat is het
Reputatie 7
Badge +5
@CoMo
Je "respectvolle" verwensingen in dit topic en je ongewenste pb's (meervoud) zijn bij deze gemeld.
Snap de hele discussie niet, peter had ook gewoon een prepaid in huis kunnen hebben als reservetoestel. Niet betalen = niet bellen, punt. Zielig maar helaas, ik ben het met Bombarie eens, en CoMo, sorry, maar je bent in dit topic echt een klein kind. Heb je een boekje met scheldwoorden?
Misschien word ik wel temmisch met me 71 maar jij mag dat zeggen .Want jij bent tenminste recht Door zee.Nou ik ga verder met werken.Aragorn de gr.het kleine kind.