Keuzemenu 0800 1602

• 5 augustus 2015
  • 16 reacties
  • 1132 x bekeken

Uit een ander topic, dat hier helemaal niet over gaat:
https://forum.tele2.nl/smartphones-instellingen-184/verkeerde-kleur-telefoon-besteld-telefoon-niet-geleverd-45171

Maurice van Tele2 schreef:
op 20 juli
@WhTurner,
Zojuist gesproken met iemand die over het keuzemenu gaat en die heeft mij verteld er vanavond achteraan te gaan!
Hoop dus iig deze week een terugkoppeling te hebben!

Groetjes en aangezien ik het nog niet gezegd had, bedankt voor de tip!

Hallo Maurice,
Er schijnt nog niets aangepast aan het bandje, er is nu weer iemand die klaagt over het niet bestaande nummer (ik heb het nog niet gecontroleerd): https://forum.tele2.nl/tips-feedback-194/tele2-lijkt-spookbedrijf-45582/index1.html#post277276

@WhTurner,
Pffff, hier word je toch moe van! Ik ga schoppen uitdelen, bedankt voor je oplettendheid!

@Maurice, zojuist gecontroleerd 5 augustus 14 uur 05 NOG FOUT

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Wh Turner,

Ik ga even uitzoeken wat de stand van zaken op dit moment is en ik kom zo snel mogelijk bij je terug. Bedankt voor het bericht!

Groetjes Kiko
Zie ook de volgende die hierdoor het bos is ingestuurd:
https://forum.tele2.nl/huiskamer-176/geen-opbellen-mogelijk-45853/index1.html#post278885
@Kiko en/of @Maurice:

Op 14 augustus is dit nog NIET aangpast
Reputatie 6
Badge +5
Owkeej?:? 9 Dagen terug gaat ze het even uitzoeken. Jaaja.
Zo zie je maar weer dat 'even' een zeer rekbaar begrip is bij Tele2. :8
Maurice schreef op 20 juli:
Pffff, hier word je toch moe van! Ik ga schoppen uitdelen, bedankt voor je oplettendheid!
Reputatie 7
Badge +5
Conclusie, degene die het zou fixen ligt nu in het ziekenhuis 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Of Maurice kwam er achter dat ie schoppen aan zichzelf moest uitdelen? :8 😛
Als we toch aan het schoppen gaan mag ik even meedoen dan? Nog steeds de irritante help ons verbeteren dwarsbalk door mijn berichtjes heen op het mobiele forum. Dacht dat dit opgelost zou zijn/ worden???
Reputatie 7
Badge +4
Geen last meer van.
Ik ineens ook niet meer.
Reputatie 7
Badge +5
Goeie schop geweest Karin 😉
Reputatie 6
Badge +5
Moet een enorm goeie schop geweest zijn. Geweldig!
'Help ons verbeteren' staat er nu helemaal niet meer bij. Ook op mijn laptop niet. :D

Ik heb laatst ook nog eens geprobeerd hun te 'helpen verbeteren' door daarop te drukken. :8
Helaas was dat 'help ons' het enige wat je niet voor verbetering aan kon klikken.
Toen heb ik maar gezegd dat het door een andere opmaak
op een telefoon sowieso in de weg bleef staan.

Nou dat keuzemenu bij 0800 1602 nog even. 😳
Blijf het maar melden: :@op 17 augustus 2015 15u55 is het nog steeds niet opgelost:@
Ik ontving een PB van Maurice dat het telefoonnummer in het menu is aangepast. eindelijk
Reputatie 7
Badge +5
Krijgt iedereen nu een persoonlijk bericht of alleen de topic-starter ?
Dan staat mij een hoop PB te wachten met (on)opgeloste vragen 😉
Badge +4
Het heeft inderdaad even geduurd maar ik ben inderdaad verblijd met het goede nieuws dat het telefoonnummer is aangepast. Het heeft even geduurd maar het is dan toch goedgekomen. :D

Groetjes Maurice