Kanaal eilanden

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

34 Reacties

Ik heb unlimit bellen en 4gig data.
Dit zijn ze alle twee.
Dit zijn de smsjes en toch had ik ineens €58,- buiten mijn bundel?
Netwerk vast gezet dus het is ook niet dat het naar een ander gegaan is.
Reputatie 7
Badge +4
Wacht dan even de factuur af. Daar staat precies op waar die 58 euro vandaan komen.
Reputatie 5
Badge
eric schreef:

Wat zegt het smsje precies? Als er staat dat het vanuit je bundel gaat klopt dat toch? Zie hier een voorbeeld van een EU roaming smsje. Ik heb unlimited in Nederland dus zit er informatie bij over de FUP, maar bij jou zal het dan iets dergelijks zijn? Upload anders jouw sms eens?

Offtopic: De kosten in de eu voor Internet per mb is toch niet 0,93 cent maar 0,009 cent? Dit staat zelfs op de tele2 site...
Reputatie 7
Badge +4
Even on topic blijven. Dit topic gaat niet over de buiten de bundel kosten.
Reputatie 5
Badge
eric schreef:

Even on topic blijven. Dit topic gaat niet over de buiten de bundel kosten.

Klopt maar het viel mij op, gaf het daarom aan.
Ook even offtopic ter verduidelijking, van de website:

€ 0,009 per verbruikte MB

.
Dus 0,009 euro = 0,9 eurocent (waarschijnlijk afgerond van 0,93 eurocent)
Hallo,
Even een update, op de rekening stond tot mijn verbazing dat ik vanuit Jersey gebeld had terwijl ik in Guernsey was en in de sms van Tele2 stond dat ik vanuit Engeland bellen kon?
Nou dus gebeld met de klantenservice van Tele2 en daar ruim een uur uitgelegd dat de fout dus echt bij tele2 lag want die hadden immers de sms gestuurd, uiteindelijk kreeg ik geen gelijk maar ze mogen wel eenmalig in zo'n geval een vergoeding geven dus werd het hele bedrag vergoed.
Ik ben natuurlijk erg blij dat tele2 mij toch tegemoet komt, maar dit is wel een waarschuwing voor iedereen dat een SMS waarin staat dat je in het buitenland uit je bundel kan bellen enz. geen garantie geeft dat het ook zo is.

Wel een pluim voor tele2 voor de manier zoals ze dit opgelost hebben.

Met vriendelijke groet,
E van Hout.
Reputatie 5
Badge
Bedankt voor de update! Uit het topic is al gebleken dat je erg je best deed om een hoge telefoonrekening te voorkomen. Dat het desondanks mis ging is dan vervelend maar wat fijn dat je er onder deze omstandigheden niet voor op hoeft te draaien 🙂