beantwoord

kan simkaart niet activeren

  • 26 August 2021
  • 1 reactie
  • 41 x bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd, maar ik hoor een sms te ontvangen om mijn simkaart te activeren. Alleen kan ik geen sms ontvangen omdat mijn sms niet geactiveerd is. Ik zit dus in een cirkel waar ik niks kan doen. Hoop hiermee snel geholpen te worden 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 27 August 2021, 15:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Nathan, goed dat je je profiel hebt ingevuld! Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat je zojuist een collega hebt gesproken en dat je nieuwe simkaart is geactiveerd. Is alles goed gedaan?

Als ik je nog ergens mee kan helpen hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar, anders wens ik je alvast een heel fijn weekend! :smile: