vraag

kan niet smsen

• 24 januari 2021
  • 7 reacties
  • 121 x bekeken

Goede dag,

Sins het mijn netwerk is overgezet kan ik geen sms meer versturen. Ik kan wel bellen en gewoon op internet

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi!

Kun je wel bellen en internetten op dit moment?

Verneem het graag, anders zou er iets met je simkaart aan de hand kunnen zijn.

Staat in me tekst. Kan gewoon inernetten en bellen

Reputatie 4
Badge +2

Ah sorry, je hebt helemaal gelijk! Als je de simkaart in een andere telefoon plaatst, lukt het dan wel om te sms’en? Zodoende weten we of het probleem met de simkaart te maken heeft of met de instellingen op je telefoon.

Ik heb altijd kunnem smsen. Sins ik over ben na t-mobile netwerk niet meer. Instellingen staan goed. Mijn vriendin heeft ook tele2 en alles het zelfde staan als haar. Maar werkt ook niet. Geen blokkades staan alles staat aan

Reputatie 5
Badge +2

Hallo @Dutchsnaks312,

Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer kan sms’en.

Allereerst zou ik willen vragen of je jouw toestel kan herstarten. Dit helpt om opnieuw verbinding te maken met het netwerk. Kan je jouw simkaart in een ander toestel plaatsen zoals ItsNaud vraagt om dan te controleren of je kan sms’en?  
Ontvang je op dit moment nog wel sms van anderen? Dit is belangrijke informatie om erachter te komen wat er precies speelt.

Ik hoor graag van je!

Zoals ik al eerder heb gezegt kon gewoon smsen tot ik overgezet werd na tmobile netwerk. Telefoon meerdere keren herstart. Ik kan van andere gewoon smsjes krijgen. Instellingen staan goed. Heeft te maken met het overzetten na tmobile netwerk. Sins dien heb ik dit. Kan alles bellen internet en sms ontvangen alleen geen sms versturen

Reputatie 7
Badge +1

Staat het nummer van de sms centrale goed in de instellingen?

Reageer