kan niet meer gebeld worden

• 27 januari 2019
  • 11 reacties
  • 723 x bekeken

Sinds zaterdag kan ik door niemand meer gebeld worden, wie heeft hier nog meer last van.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wat horen de mensen die jou bellen? Heb je jouw telefoon al eens gerestart?
Zowel ik als mijn man kunnen vanaf donderdag niet meer gebeld worden via mobiel.
De telefoon gaat niet over maar schakelt na een tijdje over op voicemail. Deze voicemail komt pas 3 kwartier later binnen.
Telefoon aan en uit gezet en op aanraden van Tele2 de netwerkinstellingen gereset. Werkt helaas allemaal niet.
Bij mij idem dito. Simkaart al in een andere telefoon gedaan. Werkt ook niet. Zeer vervelend.
Reputatie 7
Badge +4
Zowel ik als mijn man kunnen vanaf donderdag niet meer gebeld worden via mobiel.
De telefoon gaat niet over maar schakelt na een tijdje over op voicemail. Deze voicemail komt pas 3 kwartier later binnen.
Telefoon aan en uit gezet en op aanraden van Tele2 de netwerkinstellingen gereset. Werkt helaas allemaal niet.

Als je pas na 3 kwartier een melding van voicemail krijgt, dan lijkt het erop alsof je op die locatie geen dekking (meer) hebt. Wat voor toestellen hebben jullie, en gebeurt dit misschien op andere locaties niet?
Allebei IPhone en de dekking is hier zoals altijd de volledige 4 streepjes, dat is dus het probleem niet.
Reputatie 7
Badge
Helpt het als je voice over WiFi uit zet?
Ik heb hetzelfde probleem sinds vrijdagmiddag, hierdoor belangrijk telefoontje van het ziekenhuis gemist
Ik heb overigens ook goed bereik, kan zelf wel bellen en geappt worden maar als ik geneld wordt krijgt men melding dat mijn nummer niet bereikbaar is
Reputatie 6
Badge
Hoi All,

We hebben sinds een aantal dagen een storing met het gebeld worden,
Ik heb net om een update hierover gevraagd,

Ik kom erop terug zodra ik meer weet,

Groet,

Arjan
zelfde probleem hier. Kan al een week niet gebeld worden. Vanuit het ziekenhuis konden ze mij niet bellen voor mn vader met kanker. Heb tele2 klantenservice al 2 keer gebeld hoop echt dat het snel opgelost word
Reputatie 6
Badge
Hoi All,

Op onderstaande link komen updates te staan betreft het niet gebeld kunne worden.

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-met-gebeld-worden-75387