beantwoord

Kan niet inloggen

  • 8 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 121 x bekeken

heyhallo,

ik heb even een vraagje, ik zie dat er meer mensen zijn die een probleem hebben met inloggen.
nu was mijn vraag wat ik nu moet doen?
ik ben al bijna 2 maanden bezig om in te loggen bij zowel de app als de site,
ik probeer in te loggen met mijn 06 nummer en mijn email adres, maar geen van beide zijn goed.\
ik krijg dan een melding dat mijn inloggevens niet correct zijn, ik vraag een nieuw wachtwoord aan, dat is allemaal gelukt.
met mijn nieuwe wachtwoord probeer ik weer in te loggen en krijg ik een melding dat mijn account geaccepteerd moet worden, dan doe ik dat met dat nieuwe wachtwoord die ik weer moet invoeren kan ik alsnog niet inloggen.
ik word hier wel een beetje moe van aangezien ik wel me verbruik wil zien en niet hoeft af te wachten wanneer ik een smsje krijg met wanneer ik 80 % verbruikt hebt,

groeten
Dominique
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 8 augustus 2015, 19:37

Hoi Dominique,
Bedankt voor het aanmaken van een topic hier op het Tele2 Forum.
We willen je graag helpen.
Lees ik het goed dat je zegt dat je problemen hebt met het inloggen op MijnTele2.
Dit is de omgeving waar je je verbruik kan checken en waar je zelf allerlei extra's kunt regelen.

Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor het niet goed werkt bij je.
Heb je het account al wel eens geactiveerd? Dat kan op deze pagina:
MijnTele2
Klik op "Activeer mijn account" om dit te doen.
Lukt het daarna om in te loggen?
Ik snap dat je graag zo snel mogelijk je verbruik wilt inzien, en ik ga er dan ook alles aan doen om je te helpen!
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Dominique,
Bedankt voor het aanmaken van een topic hier op het Tele2 Forum.
We willen je graag helpen.
Lees ik het goed dat je zegt dat je problemen hebt met het inloggen op MijnTele2.
Dit is de omgeving waar je je verbruik kan checken en waar je zelf allerlei extra's kunt regelen.

Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor het niet goed werkt bij je.
Heb je het account al wel eens geactiveerd? Dat kan op deze pagina:
MijnTele2
Klik op "Activeer mijn account" om dit te doen.
Lukt het daarna om in te loggen?
Ik snap dat je graag zo snel mogelijk je verbruik wilt inzien, en ik ga er dan ook alles aan doen om je te helpen!
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Dominique,
Is het nog gelukt?
Kan je nu inloggen in MijnTele2?
Als ik nog iets kan doen voor je, hoor ik het graag.
Vriendelijke groet,
Ben