beantwoord

kan niet gebeld worden maar zelf wel bellen

• 29 juni 2019
  • 4 reacties
  • 1067 x bekeken

Hallo allemaal,

Ik kan al een hele tijd niet gebeld worden. Als mensen mij bellen dan horen ze een bezettoon.
Zelf kan ik wel bellen en ontvang ook Whatsapp berichten. Heb al van alles geprobeerd, nieuwe simkaart aangevraagd, simkaart in een ander toestel doen. Ook heb ik toestelhulp geprobeerd alles juist ingesteld, het werkt gewoon niet. 31 december vorige jaar kon ik nog wel bellen daarna niet meer. Heel erg vreemd. Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Groeten Jeroen
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 1 juli 2019, 12:58

Hallo Jeroen,

Dus als ik je goed begrijp kun je vanaf 01 januari al niet meer gebeld worden? Door niemand niet?, en daarbij refereeer ik aan de vraag van Eric.

Je kunt dus zelf wel bellen en je data en SMS werkt verder wel naar behoren?

Staan alle doorschakelingen uit? Dat kun je op de volgende manier uitzetten.

1. Kies "Bellen"

2. Kies "Beltoetsen"

3. Kies "#21#"

4. Kies de groene hoorn om te bellen

Heb je wellicht "niet storen" of "vliegtuigstand" ingeschakeld staan en is je toestel voorzien van de nieuwste software/updates?

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je de simkaart wel eens in een totaal andere telefoon geprobeert? En als jij door diverse mensen wordt gebeld, hebben die niet toevallig allemaal dezelfde provider?
Reputatie 4
Badge
Hallo Jeroen,

Dus als ik je goed begrijp kun je vanaf 01 januari al niet meer gebeld worden? Door niemand niet?, en daarbij refereeer ik aan de vraag van Eric.
Je kunt dus zelf wel bellen en je data en SMS werkt verder wel naar behoren?

Staan alle doorschakelingen uit? Dat kun je op de volgende manier uitzetten.

1. Kies "Bellen"
2. Kies "Beltoetsen"
3. Kies "#21#"
4. Kies de groene hoorn om te bellen

Heb je wellicht "niet storen" of "vliegtuigstand" ingeschakeld staan en is je toestel voorzien van de nieuwste software/updates?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Is het inmiddels al opgelost Jeroen?
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra