Kan niet gebeld worden, maar zelf wel bellen

• 16 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 774 x bekeken

Hoi!

Ik heb jarenlang met hetzelfde 06 nummer bij hi/kpn gezeten. Rond juni ben ik via belsimpel overgestapt naar tele2 met nummerbehoud. Mijn nieuwe telefoon (xperia xz2) ontving ik 2 weken voor de daadwerkelijke overgang van provider en gedurende deze weken kon ik gewoon bellen en gebeld worden.

Echter, sinds de overstap kan ik niet meer gebeld worden. Ik kan zelf wel bellen, internetten, smsen, en smsjes ontvangen. (Ik heb mijn simkaart geactiveerd.)
Tot vorige week kreeg ik tevens geen bericht/sms of een andere melding als iemand mij gebeld had. Dit kwam doordat ik mijn voicemail nog niet had ingesteld.

Tot nu toe heb ik het prima gered met whatsapp bellen. Maar ik heb sinds kort een nieuwe baan en het is dan natuurlijk wel zo handig (en professioneel) als ik gewoon 'normaal' gebeld kan worden, zonder dat ik iedere keer terug hoef te bellen (wat mijn bundel ook hoog in de kosten jaagt). Dus lieve mensen bij tele2, zouden jullie dit voor mij kunnen oppakken?

Groetjes,
Shawny

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je de klantenservice al gebelt? Dan kunnen ze gelijk een aantal zaken met je doorlopen.
@eric
Ik heb de klantenservice een paar keer proberen te bellen, maar op die momenten is er een lange wachttijd (na 6 uur smiddags). Ik ben helaas niet in de gelegenheid om op andere tijdstippen te bellen.
Ik heb daarnaast de livechat enkele keren geprobeerd. Daar kreeg ik helaas de melding dat er niemand beschikbaar was. Vandaar deze route.
Reputatie 6
Badge
Hoi Vromans,

Welkom op het forum van Tele2,

Ben je wel bereikbaar overdag? Dan kan ik je laten terugbellen door de technische dienst.

Wil je me dat even laten weten?

Arjan