beantwoord

Kan mijn gegevens niet inzien


Goede middag,

Ik heb al meer dan 5 jaar een abonnement van tele2.
Nu is het mij al sinds begin van mijn huidige abonnement niet meer mogelijk om mijn gegevens van verbruik, factuur ed in te zien. (via de pc als via de app)
Ik heb alles al geprobeerd en ook via uw klantenservice contact gehad (bij begin van mijn huidige abonnement).

Kan u inzien wat of waar het mis gaat?

icon Beste antwoord door Petra van Tele2 12 juni 2019, 11:11

Hallo Sindy,

Heb je voor je nieuwe abonnement hetzelfde e-mail adres opgegeven als voor je oude? Dan kan dat mogelijk een oorzaak zijn. Een e-mail adres kan namelijk maar 1x gebruikt worden.
Maar ik kijk het graag even voor je na. Kun je me hiervoor een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens.

* Volledige adres
* Geboortedatum
* Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer
* E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Alvast bedankt, groet Petra

Bekijk origineel bericht

1 Reactie

Reputatie 2
Badge
Hallo Sindy,

Heb je voor je nieuwe abonnement hetzelfde e-mail adres opgegeven als voor je oude? Dan kan dat mogelijk een oorzaak zijn. Een e-mail adres kan namelijk maar 1x gebruikt worden.
Maar ik kijk het graag even voor je na. Kun je me hiervoor een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens.

* Volledige adres
* Geboortedatum
* Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer
* E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Alvast bedankt, groet Petra

Reageer