beantwoord

Kan mijn bel/sms bundel niet zien en mb blijft op hetzelfde

Hoi,ik kan al paar weken mijn bel/sms bundel niet zien en mb blijft op 441 mb. Wat nu? Gr

icon Beste antwoord door Ciana van Tele2 8 november 2015, 21:06

Hi Bosniangirl,

Dan vrees ik dat jouw berichtje er per ongeluk tussen geglipt is! Ik heb jouw reacties namelijk niet zien binnenkomen. Sorry daarvoor! Ik hoop niet dat je het persoonlijk opvat.

Allereerst, super dat alles is opgelost! Desondanks neemt dat niet weg dat het een erg vervelende situatie is. Kan het zijn dat je onlangs een nieuw nummer hebt gekregen? Dit kan namelijk verklaren waarom je oude gegevens in Mijn Tele2 zag staan. Het systeem laat een kopie zien van het klantensysteem waardoor het kan betekenen dat de informatie ietwat veroudert is. Op het moment dat klanten worden overgezet naar 4G, hebben ze daar geen last meer van.

Het spijt me dat je zo lang hebt moeten wachten op een antwoord. Mocht je ergens nog tegenaan lopen, laat het me vooral weten. Ik zal jouw topic nu extra in de gaten houden om te voorkomen dat ik weer berichtjes over het hoofd zie.

Fijne avond!

Groetjes, Ciana

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hoi Bosniangirl!

Vervelend dat je niet kunt inloggen in jouw account. Ik las in een ander topic dat je al contact had gezocht met de klantenservice. Hebben wij jou inmiddels al teruggebeld? Zo ja, wat is er uit het gesprek gekomen?

Kan je mij vertellen welke foutmelding jij krijgt op het moment dat je wilt inloggen? Heeft de klantenservice jou al geadviseerd om jouw account te activeren via MijnTele2? Heb je al geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen?

Groetjes, Ciana
Hoi. Ik kan wel inloggen maar kan alleen de facuur zien en de mb blijft op 441. Ik kan de bel/sms bundel al weken niet zien op Iphone6 en pc. Nee,jullie hebben mij niet terug gebeld. Ik heb gister weer gechat met medewerker van Tele2 en zij zei dat ze het wel kan zien en ze heeft mij de bel/sms bundel verteld: heb nog 200 tot overmorgen en de mb is nog steeds hetzelfde? Vind apart van de mb. Gr
Hallo.waar is iemand van Tele2? Ik wacht al weken op tel en hier ook al niemand? Wat een provider,zeg,pfff.
Jij bent er ook nog steeds bezig ermee 😞

Gr.
Hoi Mickey. Ciana vroeg bij jou topic of ik nieuwe topic wou maken. Sinds vandaag kan ik het weer zien na 1 maand. Ik vind wel erg jammer dat Ciana niet meer reageert. Beetje apart maar jah. Ik had gebeld vrijdag naar Tele2 hierover en die meneer(Maurice heet hij volgens mij) was vriendelijk en bood excuses aan hiervoor. Ook gewoon voor dit alles,zeg maar,storing enzo. Ook voor dat ik geen reactie hier kreeg. En geen belletje. Toen werd per ongeluk de verbinding verbroken en toen belde hij mij terug. Echt top. Zo hoort dat. Bij Apple(Mijn Vriend en ik hebben Iphone6) zijn ze ook vriendelijk(vind ik).
Ik had er vanaf begin okt last van maar Tele2 kreeg pas klachten hierover 22e hoorde ik van die meneer aan tel vrijdag. . En als het goed is zal het deze week weer opgelost moeten zijn. Is bij jou nog steeds niks te zien in Mijn Tele2? Ik kan sinds vanmorgen op pc en Iphone6 op Mijn Tele2 mijn Mb en Bel/Sms bundel weer zien,echt top,finally. Ik had ook eind vorig week gechat met mevrouw van Tele2 en ze zei dat het klopt dat ik nog steeds 441 mb had,bijna 3 weken en dat vond ik raar. Ik dacht dat klopt niet. Ik had helaas gelijk. Die meneer zei aan tel dat ik nog 350 mb over had van 500 mb en ik had nog 180 bel/sms over van 300. Hij zei dat ik het goed doe,haha. Ik hoop dat het bij jou ook snel opgelost word. Ik vind erg jammer dat er niemand van Tele2 hierop reageert,echt minder van Tele2 helaas(vind ik).
Ik wil Maurice van Tele2 heel erg bedanken voor de hulp afgelopen vrijdag aan tel: Thnx. Groetjes 🙂
Reputatie 2
Badge +2
Hi Bosniangirl,

Dan vrees ik dat jouw berichtje er per ongeluk tussen geglipt is! Ik heb jouw reacties namelijk niet zien binnenkomen. Sorry daarvoor! Ik hoop niet dat je het persoonlijk opvat.

Allereerst, super dat alles is opgelost! Desondanks neemt dat niet weg dat het een erg vervelende situatie is. Kan het zijn dat je onlangs een nieuw nummer hebt gekregen? Dit kan namelijk verklaren waarom je oude gegevens in Mijn Tele2 zag staan. Het systeem laat een kopie zien van het klantensysteem waardoor het kan betekenen dat de informatie ietwat veroudert is. Op het moment dat klanten worden overgezet naar 4G, hebben ze daar geen last meer van.

Het spijt me dat je zo lang hebt moeten wachten op een antwoord. Mocht je ergens nog tegenaan lopen, laat het me vooral weten. Ik zal jouw topic nu extra in de gaten houden om te voorkomen dat ik weer berichtjes over het hoofd zie.

Fijne avond!

Groetjes, Ciana
Hoi Ciana. Thnx. Ik had het al opgelost via tel. Is gelukkig dus al opgelost eind okt. Nee,lag niet aan nieuwe telnr maar lag aan de storing helaas. U ook fijne avond. Ik ben amper hier op forum. Groetjes