beantwoord

Kan ik eerder een nieuwe telefoon uitzoeken of mijn abbo opzeggen?

• 24 september 2015
  • 6 reacties
  • 2164 x bekeken

Hoi allemaal!
Afgelopen december '14 is mijn iPhone 5s gestolen en heb ik die niet meer terug gekregen.
Ik heb gedurende tijd het maar moeten doen met een huawei en een iPhone 4s (die net kapot gevallen is)
Ik vroeg me af, kan ik al eerder een nieuwe telefoon uitkiezen of mijn abonnement stopzeggen?
Of heeft iemand andere tips voor mij?

Groetjes
icon

Beste antwoord door jlthkoch 24 september 2015, 11:45

Opzeggen voor einde contract kan niet. Je kunt wel 4 maanden voor einde contract een nieuwe telefoon uitzoeken als je verlengt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Opzeggen voor einde contract kan niet. Je kunt wel 4 maanden voor einde contract een nieuwe telefoon uitzoeken als je verlengt.
Opzeggen voor einde contract kan niet. Je kunt wel 4 maanden voor einde contract een nieuwe telefoon uitzoeken als je verlengt. dankje dan zal ik moeten wachten. *cries inside*
Reputatie 7
Graag gedaan! Het is helaas niet anders. Moet je nog veel maanden dan?
Graag gedaan! Het is helaas niet anders. Moet je nog veel maanden dan? ik moet tot juni volgens mij, dus dat is nog wel even!
Reputatie 7
Ja, dan wordt het inderdaad februari 2016 helaas 😞
Ja, dan wordt het inderdaad februari 2016 helaas :(

Dit antwoord klopt in theorie, maar omdat we onlangs tot onze verbazing hoorden dat er blijkbaar uitzonderingen gemaakt worden en dat eerder verlengen soms wél kan, zou ik toch willen adviseren even te bellen met de klantenservice 020-754 4444

https://forum.tele2.nl/abonnementen-180/vroegtijdig-verlengen-47011

Waarom zou het de een wel lukken en de ander niet hé?
thijsssje heeft al pech genoeg immers?

Groet en succes
Karin