beantwoord

Kan ik vervroegd verlengen?

  • 13 December 2021
  • 3 reacties
  • 5086 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Kan ik een nieuwe telefoon kopen als het toestelkrediet afbetaald is maar het abonnement nog doorgaat of moet ik wachten tot ik kan verlengen?

icon

Beste antwoord door eric 14 December 2021, 05:21

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Dace , welkom bij de community.

Een nieuw telefoon krediet is gekoppeld aan een nieuw abonnement. Op het moment dat je, 4 maanden voor het aflopen van je huidige contract, kunt verlengen kun je een nieuw toestel ontvangen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dace wat @eric zegt klopt helemaal!

Ik heb je profiel er direct eens bij gepakt en ik zie dat je abonnement nog tot februari 2023 loopt. Ik heb gelijk wat verder voor je gekeken en ik zie dat je wel gebruik kunt maken van Early Renewal. Op deze manier zou je dus al een nieuw toestel kunnen nemen. :smile:

Normaal gesproken kun je inderdaad 4 maanden voordat je abonnement afloopt verlengen, maar mocht je daarvoor al willen verlengen, omdat je een nieuw toestel moet/wil hebben, dan hebben daar een oplossing voor: Early Renewal.

Je komt in aanmerking voor Early Renewal als:

  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Geen zorgen, ik heb dit al voor je nagekeken en je voldoet aan de voorwaarden! 😊

Verder betekent Early Renewal het volgende:

  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Early Renewal kan alleen aangevraagd worden via de telefonische klantenservice of via de chat. Je kunt mijn collega’s bereiken op het nummer 020-7544444. Van maandag t/m vrijdag zijn zij van 09:00 - 20:00 uur bereikbaar en op zaterdag van 09:00 – 17:30 uur. 

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het me dan gerust weten! 

Reputatie 7
Badge +12

Top idee @Marciano van Tele2 . Kun je een link toevoegen naar de Tele2 info pagina over early renewal?

Reageer