beantwoord

Kan ik 4g ontvangen met mijn meizu m1 note?

• 28 februari 2016
  • 4 reacties
  • 230 x bekeken

Ik ben van plan een 4g abbonement bij tele2 te bestellen maar nu is mijn vraag of mijn mobiel 4g kan ontvangen op het tele2 netwerk aangezien dit een chinese smartphone is. De frequenties van de telefoon heb ik erbij gepost.
icon

Beste antwoord door Cypher 28 februari 2016, 05:01

De M1 Note ondersteunt wel Nederlandse 2g- en 3g-netwerken, maar met 4g is het beperkt. Hij ondersteunt op 4g niet de veelgebruikte 800MHz-band en ook de 900MHz- en 2600MHz-banden ontbreken. Wel heeft hij ondersteuning voor 4g op 1800MHz.

En Tele2 gebruikt 800MHz en 2600Mhz, deze Smartphone is dus niet geschikt voor het Tele2 4G netwerk.
Dat gaat dus niet werken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
De M1 Note ondersteunt wel Nederlandse 2g- en 3g-netwerken, maar met 4g is het beperkt. Hij ondersteunt op 4g niet de veelgebruikte 800MHz-band en ook de 900MHz- en 2600MHz-banden ontbreken. Wel heeft hij ondersteuning voor 4g op 1800MHz.

En Tele2 gebruikt 800MHz en 2600Mhz, deze Smartphone is dus niet geschikt voor het Tele2 4G netwerk.
Dat gaat dus niet werken.
Er staat ondertussen 4g ready bij de telefoon. 4g bereik heb ik nog niet gezien. De M1 note werkt ook met 2600Mhz, maar nogmaals heb ik dus geen 4g gezien.
Reputatie 7
Badge +4
He annuleren, dit is een topic van 8 maanden geleden. Als je een vraag heb, open dan een nieuw topic en zet er gelijk bij om welk toestel het gaat.
Rechtsboven op de site staat "stel een vraag".
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Annuleren,
Ik sluit dit topic omdat het een topic is uit februari.
Eric geeft inderdaad de juiste werkwijze aan en dat is een eigen topic openen. 🙂
Groetjes Kiko