Kan geen voicemail instellen

  • 29 October 2020
  • 10 reacties
  • 1085 x bekeken

Hoi!

Sinds het netwerk is overgezet moet ik een nieuwe voicemail instellen. Nu kom ik elke keer niet verder dan het inspreken van de boodschap.  Een pincode invoeren lukt, maar vervolgens probeer ik tot drie keer toe een welkomstboodschap in te spreken waarna het voicemailmenu wordt afgesloten.

Ik heb verschillende pincodes geprobeerd dus daar zou het echt niet aan kunnen liggen.

Groetjes,

Sanne


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 1

Zelfde probleem.. Tips uit vorige topics over type code werken niet. 

Hier hetzelfde probleem…

Fijn geregeld ook zo dat ik er pas achter kom als ik me voicemail wil beluisteren dat ie opnieuw ingesteld moet worden. Is dat gecommuniceerd vanuit of tele2 of heb ik iets gemist? Kan nu geen eens me berichten afluisteren met dit gedoe.

Reputatie 7

https://www.tele2.nl/bijnazover

Reputatie 1

Gelezen. Gebeld naar dat 06 nummer. Pincode invoeren. Maar is ongeldig want de pincode die ik nooit eerder heb hoeven gebruiken maar volgens de introductie heb ingesteld.. werkt niet 

Reputatie 7

Het 06 nummer is voor berichten die nog in je oude voicemail stonden van voor de migratie. Nieuwe berichten staan in de nieuwe voicemail die je belt met 1233.

Reputatie 1

Dankjewel voor het meedenken. 

Maar nu zijn we nog steeds bij het probleem dat 1233 en de introductie (code en boodschap instellen) niet werkt. Ook al stel je alles in, het wordt niet opgeslagen. De volgende keer dat je 1233 weer belt moet je weer alles instellen. En zo gaat het cirkeltje rond 😆

Reputatie 1

Heb ondertussen al 7 voicemail berichten die ik niet kan beluisteren. 

Bij mij staan er ook idd al 3 die niet te beluisteren zijn. Redelijk frustrerend dit gedoe.

@Tele2 hoe lossen we dit op?

Reputatie 7

Morgenochtend is de telefonische klantenservice weer open. Of wacht op een Tele2 moderator hier. Zij kunnen het probleem voor je aanmelden.

….nog steeds niet opgelost zo te zien…. goed bezig @Tele2 !