beantwoord

kan geen klacht indienen omdat hij aangeeft dat het een foutief klantnr is

• 27 december 2016
  • 3 reacties
  • 81 x bekeken

Hoi,

Ik wil een klacht indienen maar dit kan niet omdat het klachtformulier aangeeft dat ik een foutief klant nr invul, terwijl ik hem 3 maals heb gecheckt en het is toch echt het juiste nummer, wellicht omdat ik een zakelijke klant ben? Hoe moet ik mijn klacht indienen!? Ik ben zelfs door tele2 zakelijk doorgestuurd naar dit klachtenformulier....
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 28 december 2016, 11:07

Ik wil je vragen om contact op te nemen met de zakelijke klantenservice. Ik kan hier helaas niks voor je betekenen. Dit forum is is voor consumenten producten en niet voor zakelijk.

Vriendelijke groet,
Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het formulier heeft alleen betrekking op consumenten producten. Een klacht over zakelijke producten kun je beter telefonisch met de zakelijke helpdesk of je accountmamager bespreken. Of per brief....
https://www.tele2.nl/zakelijk/contact-customer-service/

Als je een vraag hebt over gebruik kun je die ook hier posten en misschien dat andere forumleden een antwoord weten als het vergelijkbaar is met consumenten producten.
Ha! Oke, ik werd wel naar een klachtenformulier doorgestuurd, maar dit kan dus niet als zakelijke klant?

Ik wil mijn klacht wel delen, deze moest heel kort door de 1000 tekens:

Klacht, ingewikkeld verhaal, 2 facturen. Ik wilde factuur Juli zelf overmaken, Tele2 Zakelijk gebeld, er is mij een verkeerd rekeningnr (verkeerde tak, wel van Tele 2) gegeven, dus wel overgemaakt maar door fout van Tele 2 aan het verkeerde rekeningnr, veel contact over gehad door oa betaalbewijzen te sturen.

2e factuur Sept, had ik ditmaal wel gelijk naar het juiste rekeningnr overgemaakt, vervolgens is het een paar dagen later door jullie automatisch geincaseerd, dubbel betaald dus. Ik heb gelijk 1 betaling geannuleerd. Vervolgens stond er heel lang dat ik september niet had betaald, blijkbaar had Tele2 dit geld gebruikt om (nu dus dubbel betaalde) factuur in juli te betalen!

Omdat dit factuur ten onrechte een tijd open stond is daarover 1 (bleek niet kloppende brief) gestuurd toen ik een maand op reis was. 2maal een administratieve fout van Tele2 en ik ben zonder 1 waarschuwing afgesloten geweest op reis en bij thuiskomst, als zakelijke klant! Kan echt niet! Reactie graag zsm.
Reputatie 5
Badge +3
Ik wil je vragen om contact op te nemen met de zakelijke klantenservice. Ik kan hier helaas niks voor je betekenen. Dit forum is is voor consumenten producten en niet voor zakelijk.

Vriendelijke groet,
Trinh