beantwoord

Kan al meer dan 2 maanden niet inloggen op de MijnTele2 app (Android).

  • 30 juli 2019
  • 3 reacties
  • 157 x bekeken

Hallo ik kan al een maand of 2 niet inloggen in de MijnTele2 app op android.
Ik krijg de melding:
Er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b. opnieuw.

Ik kan wel inloggen op de website.

Ik heb de virtuele Assistent geprobeerd maar die zegt telkens dat ik mijn wachtwoord moet resetten.

Mijn Telefoon is een OnePlus 3 (Android 9).

Moet ik dit zelf oplossen? of moeten jullie (tele2) dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 1 augustus 2019, 12:35

Hallo Jeffrey,

Nieuwe update staat inmiddels in de Playstore waardoor het inloggen weer moet lukken.

Let wel, uit de reacties die we krijgen maken we op dat dit alleen werkt wanneer er geen leestekens in het wachtwoord wordt gebruikt.

Laat je het nog even weten?

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Jeffrey,

Volgens Petra van Tele2 is dit binnenkort opgelost als de nieuwe versie van de app beschikbaar komt een dezer dagen, zie ook dit topic: https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/tele2-app-werkt-al-weken-niet-meer-77073
Reputatie 4
Badge
Hallo Jeffrey,

Nieuwe update staat inmiddels in de Playstore waardoor het inloggen weer moet lukken.

Let wel, uit de reacties die we krijgen maken we op dat dit alleen werkt wanneer er geen leestekens in het wachtwoord wordt gebruikt.

Laat je het nog even weten?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat de MijnTele2 inlog problemen inmiddels zijn opgelost ga ik dit topic sluiten. Mocht je toch nog problemen ondervinden dan kun je een nieuw topic openen.

Groet Petra