beantwoord

Betalingsregeling hoge kosten buitenland

  • 23 September 2021
  • 1 reactie
  • 137 x bekeken

Ik heb een hoge bel kosten. Door het buitenland mijn dochter moest naar het ziekenhuis. Maar tele2 wilt niet helpen met een betalingsregeling terwijl ik bijna 900 euro niet kan op hoesten!,

Mensen raken op deze manier in de schulden. Ik moest voor de gezondheid van mijn dochter

 Maar hulp aan jullie kant HO maar.

 

Ik zit al jaren bij jullie nooit problemen gehad met betalingsregelingen tot NU.

 

Vorige week collega gesproken ze was zo lief en ging aanvraag doen. Ze zei dat het helemaal goed zou komen. En ik binnen 2 dagen antwoord zou krijgen. Niks gehoort. Weer gebeld krijg ik te horen jaa we kunnen niet helpen! Heel schandalig

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 14 October 2021, 11:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Mellietjes, wat een nare situatie. Dit vind ik absoluut niet leuk om te horen! Allereerst hoop ik dat alles goed gaat met je dochter, dat is natuurlijk het belangrijkste.

Ik zie dat er meerdere collega’s met jouw case bezig zijn geweest en dat er wellicht wat miscommunicatie over een betalingsregeling en uitstel. Nu zie ik dat er in ieder geval uitstel van betaling voor je is doorgevoerd tussen 29 september en 29 oktober. Dat is fijn om te lezen. Ik hoop dat je hiermee toch bent geholpen en dat de betaling hiermee makkelijker wordt.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen of nakijken, laat het me dan zeker weten. Ik ben er voor je!