Je mag verlengen! Yeah right, aanbieding iPhone Xr nu voordeliger dan 2 weken terug

• 5 december 2018
  • 9 reacties
  • 246 x bekeken

Pas geleden heb ik mijn abonnement verlengd en heb daarbij een iPhone Xr 128GB aangeschaft met een bijbetaling van €840,-. Nu krijg ik nog geen 2 weken later een aanbieding van Tele2 te zien waarbij dezelfde telefoon €48 goedkoper wordt aangeboden. Dit heb ik 2 jaar geleden ook al meegemaakt en toen werd de iPhone SE ineens €96 goedkoper. Wat kunnen jullie daar aan doen Tele2?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ongeacht als Tele2 daar coulant wilt / kan zijn of niet, jij vond de prijs van je iPhone toen je het ging verlengen ook goed? Anders had je het niet verlengd.

Er staat nergens vast dat ze een laagste prijs garantie aanbieden, anders kunnen ze namelijk nooit de prijs van een product veranderen.

Met een dag of zo kan ik nog zien dat iemand even vraagt als het even kan, maar een week na dat je het gekocht hebt... ?‍♂️
Reputatie 7
Badge +4
Niets zo vluchtig als prijzen van telefoons.
Reputatie 5
Badge +1
Een eigenschap van vooral telefoons, tv's en computers. Ze worden snel goedkoper omdat er weer nieuwe modellen komen.
Reputatie 7
Badge
Als je nog langer wacht, dan wordt die telefoon vanzelf nog goedkoper.
Reputatie 7
Badge +5
Een eigenschap van vooral telefoons, tv's en computers. Ze worden snel goedkoper omdat er weer nieuwe modellen komen.

Daarom kun je ook het beste een model voor de nieuwste aanschaffen, dat scheelt altijd een hoop geld.
En meestal krijg je er ook een promotie bij wat het nog interessanter maakt.
Of je moet altijd het nieuwste model willen hebben, maar dan betaal je ook de hoofdprijs.

Samsung maakt het meestal wel interessant om dat te doen met bijvoorbeeld de S9 , daar krijg je nu €150,- terug van Samsung, en begin volgend jaar staat er ook het nieuwste besturingssysteem op (pie met een schilletje van Samsung)
Dus wachten en slim rondkijken is altijd voordelig.
Ongeacht als Tele2 daar coulant wilt / kan zijn of niet, jij vond de prijs van je iPhone toen je het ging verlengen ook goed? Anders had je het niet verlengd.

Er staat nergens vast dat ze een laagste prijs garantie aanbieden, anders kunnen ze namelijk nooit de prijs van een product veranderen.

Met een dag of zo kan ik nog zien dat iemand even vraagt als het even kan, maar een week na dat je het gekocht hebt... ?‍♂️

Ik zeg ook niet dat ze iets 'moeten', ik vraag of ze wat 'kunnen' ... overigens was het bij aanschaf van de vorige telefoon zo dat de telefoon nog niet eens geleverd was toen de aanbieding 2 dagen na het afsluiten van het abonnement met €96,- daalde, maar dat terzijde ...

Ik denk dat het nog even duurt voordat er een nieuwe versie van de iPhone Xr komt 🙂. Overigens was de telefoon sowieso al een stuk goedkoper dan wanneer ik deze los had aangeschaft bij Apple o.i.d.

Daarom kun je ook het beste een model voor de nieuwste aanschaffen, dat scheelt altijd een hoop geld.
En meestal krijg je er ook een promotie bij wat het nog interessanter maakt.
Of je moet altijd het nieuwste model willen hebben, maar dan betaal je ook de hoofdprijs.

Samsung maakt het meestal wel interessant om dat te doen met bijvoorbeeld de S9 , daar krijg je nu €150,- terug van Samsung, en begin volgend jaar staat er ook het nieuwste besturingssysteem op (pie met een schilletje van Samsung)
Dus wachten en slim rondkijken is altijd voordelig.

Als gezegd in het antwoord naar Theo, was de telefoon al een stuk gunstiger geprijsd toen ik 'm kocht, dus wat dat betreft is het OK, maar het viel gewoon op dat de telefoon je je net hebt gekocht nog een stukje goedkoper is geworden. Ik hoef ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Samsung telefoons zijn erg mooie toestellen, maar ik ben niet echt een Android gebruiker.
Als je nog langer wacht, dan wordt die telefoon vanzelf nog goedkoper.

"No shit Sherlock!"