beantwoord

Is mijn nummberhoud goed gegaan?

  • 7 December 2021
  • 5 reacties
  • 94 x bekeken

Ik had nummerbehoud aangevraagd en die gaat volgende maand: 03-01 in. Nu zit er in de doos een simkaart met een ander telefoonnummer. Ik vraag me af of dat klopt..

Ook via de: Mijn tele2 app zie ik bij klantvoordeel 2 verschillende telefoonnummers staan waarvan de nieuwe niet is geactiveerd. Er staat ook niet bij mijn huidige abonnement dat hij stopt/verlengd word. Alvast dank voor het antwoord

icon

Beste antwoord door WhTurner 8 December 2021, 13:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Is je oude nummer ook van Tele2? Dan heb toch geen nummerbehoud nodig, maar alleen een verlenging.

Ja mijn nummer is van Tele2. Had een nieuw toestel gekocht en gekozen voor “verlengen”. En in het doosje zit een andere simkaart

Reputatie 7
Badge +12

Hey @esra023 wat @WhTurner zegt klopt helemaal!

Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat het inderdaad goed is gegaan. Je ontvangt altijd een simkaart met een tijdelijk nummer erop. Maar bij verlenging behoudt je automatisch je huidige nummer. Ik zie wel dat je de bestelling hebt geannuleerd. Was dit omdat je niet zeker wist of nummerbehoud goed ging?

@Marciano van Tele2 Hoi Marciano, fijn dat het is gelukt. Ik had 1 bestelling bij gsmweb  geannuleerd omdat er iets was fout gegaan (qua gegevens) toen had ik hem opnieuw geplaatst en die ging wel goed. Bedoelde je dat? want voorderest heb ik niks geannuleerd

Reputatie 7
Badge +8

Als je twijfelt, bel maandagmorgen na 8u30. 

Dan kunnen ze het nakijken. Dan heb je zekerheid! 

020-7544444