beantwoord

Is mijn abbonement wel verlengd?

Reputatie 1
Hoi, ik had 27 augustus mijn huidige abbo (iPhone 6 10gb internet 100 belmin/sms maandelijks opzegbaar) verlengd naar een iPhone 8 gold 64 gb 10 gb internet 100 belmin/sms 2 jaar. Daarna kreeg ik een mail dat die niet op voorraad was en ik wat langer moest wachten voor ik hem in huis had, er was een link bijgevoegd naar de levertijdpagina van Tele2 maar hier stond toen de iPhone 8 gold niet bij.

Dus ik ben 2 dagen later naar de tele2 in eindhoven geweest en bij een medewerker gevraagd hoe het nou zat, moest ik nu wel of niet extra lang wachten en hoelang dan? De medewerker zei toen dat als hij de telefoon op voorraad had in de winkel hij voor mij een nieuw abbo kon afsluiten en ik de telefoon meteen mee kon krijgen, hij had hem op voorraad dus het kon. Ik vroeg toen duidelijk: krijg het abbonement dan voor dezelfde prijs van de “dit wil ik” weken mee? Hij zei: ja de actie is verlengd! Ik zei: Nice! (Ik was super blij en dacht Yes eindelijk een nieuwe telefoon want mijn telefoon’s touchscreen is echt aan het verslechteren en doet het soms niet, dit heb ik de medewerker ook verteld).

De medewerker had mijn eerdere online bestelling geannuleerd en begon aan een nieuwe winkel bestelling waarbij ik meteen opmerkte en zei dat de abbo die ik had gepakt €39 was ipv €42. Hij vroeg aan een collega hoe dit kon en de collega zei: de dit wil ik weken voor deze iPhone zijn voorbij. (Ik kreeg bijna een hartverzakking) de medewerker was aan iemand vragen wat hij nu kon doen. Komt die terug met: sorry dit is echt heel lullig maar ik kan niks voor je doen. (Nou pissig dat ik was, mijn bloed kookte) maar ik bleef netjes, ik zei: meneer het is uw schuld, ik heb zelf nog duidelijk van te voren gevraagd of ik hem voor dezelfde prijs mee kon krijgen en jij zei JA DE DIT WIL IK WEKEN ACTIE IS VERLENGD. Toen zei hij: ik kan nog naar 1 plek bellen en proberen je oude bestelling te deannuleren en anders kan ik niks voor je betekenen. Ik dus oké bel maar.

Na lang te bellen mocht hij gelukkig een verzoek sturen om mij dezelfde bestelling voor de dit wil ik weken prijs mee te geven. Hij zei dat ik de telefoon op hetzelfde moment als dat ik hem eerst had besteld binnen zou krijgen (mijn neef heeft 1 dag voor mij dezelfde abbo besteld en heeft hem vandaag binnen gekregen en ik heb niks binnen)

Na dit alles heb ik hem alsnog bedankt voor zijn hulp, terwijl hij me met niks geholpen heeft, ik ben totaal niks opgeschoten, 30 min van mijn leven die totaal verpest zijn en die ik veel beter had kunnen benutten, ik vroeg alleen Wnr ik mijn telefoon binnen zou krijgen, hij kwam zelf met het idee om me een telefoon van de winkel mee te geven.

Nu heb ik na 2 dagen nog geen mail waarin staat dat de bestelling verwerkt is en staat online bij mijn Tele2 geen abbo verlenging, dus wil ik nu weten Wrm dit niet zo is!?? Ik heb zelf TOTAAL NIKS VERKEERDS GEDAAN, het was allemaal DE SCHULD VAN DE MEDEWERKER DIE GEEN VERSTAND HEEFT VAN ZIJN FUNCTIE, dus ik hoor gewoon de bestelling te krijgen. En wil graag weten Wrm het nog niet is verwerkt en Wnr ik hem dan binnen krijg? Dit is niet de topservice die Tele2 hoort te bieden!

Graag ontvang ik mijn nieuwe iPhone voor de dit wil ik weken prijs €39 binnen de levertijd die op de levertijdpagina staat (vandaag staat er dat de iPhone 8 gold 3 dagen levertijd heeft) 😊

Groetjes Yasmin El Morabet

Ik ben btw nog steeds echt boos op de medewerker dat die zei dat ik pech had, hallo het was volkomen zijn schuld, twee vriendinnen die mee waren vonden het ook echt niet kunnen.

icon Beste antwoord door Rena Chan 4 september 2018, 15:13

Top! 😎

Geniet van je nieuwe toestel!!! Donderdag kan niet snel genoeg komen denk ik he 😅

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik zou morgen met de verkoop afdeling bellen (0800-1602)
en even na vragen wat de status van je bestelling is en vragen wat is de laagste prijs die ze voor jou kunnen maken...

Eventjes een vergelijksite openen en zie ik aanbiedingen van zelfs onder de 39€ p/m

Reputatie 1
Rena Chan schreef:

Ik zou morgen met de verkoop afdeling bellen (0800-1602)
en even na vragen wat de status van je bestelling is en vragen wat is de laagste prijs die ze voor jou kunnen maken...

Eventjes een vergelijksite openen en zie ik aanbiedingen van zelfs onder de 39€ p/m

Dankjewel voor de tips!!
Ik wil de telefoon gewoon bij tele2 hebben omdat ik hier al 1 jaar klant ben, de medewerker zei dat ik de telfoon nu gewoon voor 39 euro p=m zou krijgen, dus ik hoop heel erg dat die belofte nagekomen wordt door tele2!

Groetjes Yasmin El Morabet
Reputatie 7
Badge
Ook wanneer je de bestelling plaatst op de sites die Rena noemt, blijf je klant bij Tele2 Mobiel.nl en anderen leveren je dan alleen de iPhone 8
Reputatie 7
Badge +2
Maar @YasminElMorabet moet sowieso naar de klantenservice bellen om te verifiëren als haar bestelling nog wel actief is, kan ze gelijk even vragen naar als Tele2 zelf nog meer korting kan geven op het toestel.
Reputatie 1
Ik heb net een mail gekregen van de medewerker, zijn verzoek is nog niet verwerkt door de supervisor, dus ik moet eerst daar op wachten. Duurt al 3 werkdagen dus ik hoop dat het binnenkort opgelost wordt. Heel netjes van de medewerker dat die mij op de hoogte houd!
Reputatie 5
Badge
Hi Yasmin! Fijn dat je mijn collega vanuit de winkel nog een kans geeft, ik zal zelf ook een oogje in het zeil houden want ik zie dit ook graag goed aflopen 🙂

In het kader van transparantie: je hebt op dit moment volledige keuzevrijheid. Mijn collega doet nu zijn best om je alsnog de gewenste aanbieding te bezorgen maar als het te lang duurt kun je als nog een van de andere tips die in dit topic genoemd zijn opvolgen.

Heb je nog vragen? Let me know!
Reputatie 1
Heb net een mail ontvangen dat de telefoon nu bij Tele2 is! Als het goed is ontvang ik de telefoon komende donderdag! Gelukkig is het geregeld en heb ik de telefoon voor de dit wil ik weken prijs!

Iedereen alsnog bedankt voor alle tips!
Reputatie 7
Badge +2
Top! 😎

Geniet van je nieuwe toestel!!! Donderdag kan niet snel genoeg komen denk ik he 😅