vraag

iPhone XS Max ruim vòòr 23:00 besteld & geen bevestigingsmail ontvangen

• 23 maart 2019
  • 5 reacties
  • 323 x bekeken

Goedendag,

Ik heb reeds mijn abonnement verlengt mèt toestel, de iPhone XS Max zoals vermeld in de titel, maar ik heb na betaling en afschrijving geen bevestigingsmail mogen ontvangen van Tele2. Nu heb ik de Telefoon zondag echt nodig en heb ik ook voor 22:00 besteld (voor 23:00 besteld morgen in huis), is dit normale procedure dat de bevestigingsmail pas een dag later arriveerd in de mailbox of heb ik te maken met een mogelijke storing?

In afwachting van een antwoord

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De moderators zijn in het weekend niet aanwezig en wij als medeklanten kunnen niet in systemen kijken. Bij de standaard aanduiding, volgende dag in huis, staat wel een disclaimer dat het toestel dan wel op voorraad moet zijn. Dat zou dus ook het probleem kunnen zijn.
Reputatie 5
Badge +1
Wij zijn ook maar klanten, ik heb geen problemen gehad met leverbaarheid, maar lees jezelf in op dit forum. Je kunt hier een heel weekend blijven lezen. Alles blijft staan met uitzondering van topics die volledig ontaardt zijn. Maar hier wordt niets verdoezeld. Soms is er iemand van de moderatie op zaterdag. Dat staat niet vast. Anders maandag.
Succes.
Reputatie 5
Badge +1
Heb je het toestel inmiddels?
Reputatie 2
Hey ChicoPico98, wacht je nog op je telefoon?

Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- De laatste vier cijfers van je oude rekeningnummer

- Geboortedatum

- en natuurlijk het nieuwe rekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .

Groet,

Bernadet
Reputatie 2
Ik hoop dat je de telefoon inmiddels hebt ontvangen ?
Vanwege de inactiviteit zal ik dit topic sluiten. Heb je nog vragen dan kun je een nieuw topic openen. 

Fijne dag!