beantwoord

iPhone xs max gold 64GB

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
14 september heb ik mijn iPhone xs max 64GB gold besteld. Vandaag een mail gehad dat die nog niet binnen is.
Ik heb verschillende keren bij levertijden gekeken en er staat steeds iets anders. Vorige week stond dat de levertijd 2 weken was. Die twee weken zijn voorbij en nu staat er 3+ weken. Voor mij is dat een beetje onduidelijk. Heeft iemand enig idee wanneer ik de telefoon ongeveer kan verwachten?

icon Beste antwoord door Jacco 4 oktober 2018, 13:34

Hi Sammie,

Dat durf ik niet te zeggen, deze keuze ligt volledig bij jezelf. Ik hoop dat je iPhone snel binnenkomt! Het enige wat je zou kunnen doen is even bellen met Mobiel.nl om te vragen wanneer ze weer binnen zijn.

Bekijk origineel bericht

12 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hi Sammie4,

Houdt ongeveer rekening met 3/4 weken, hij kan natuurlijk eerder binnenkomen!

Fijne avond!
Reputatie 6
Badge +1
Jacco1 schreef:

Hi Sammie4,

Fijne avond!

Als hem morgen wilt hebben met een Tele2 abo kan je die bij www.mobiel.nl bestellen.
Reputatie 7
Badge
Jacco1 schreef:

Hi Sammie4,

Fijne avond!

Hij kan natuurlijk ook nog later binnenkomen.Niemand bij Tele2 kan je daar exacte informatie , laat staan zekerheid over geven.
Het blijft rustig afwachten tot je de mail van de bezorgdienst krijgt en een bezorgafspraak kunt maken.
Het kan ook sneller en anders, dus aan jou de keus.
Dus als ik mn bestelling nu annuleer bij tele 2 en buj mobiel.nl bestel. Heb ik de telefoon sowieso morgen?
Reputatie 7
Badge
Sammie4 schreef:

Dus als ik mn bestelling nu annuleer bij tele 2 en buj mobiel.nl bestel. Heb ik de telefoon sowieso morgen?

Als je op hun website ziet staan op voorraad wel
Reputatie 4
Badge
Hi Sammy,

Ik heb het even voor je nagekeken, maar ze zijn helaas nog in bestelling! Ik heb even het linkje hieronder neer gezet. Eventueel kan je even contact opnemen met Mobiel.nl en kijken hoelang het ongeveer duurt voor ze weer voorradig zijn

https://www.mobiel.nl/smartphone/apple/iphone-xs-max/met-abonnement/tele2/tele2-2-jaar/40-4216%7C520-4234%7Chc24-35_0%7Cpv-3893#with-subscription-anchor
Reputatie 7
Badge +4
Tja, elke leverancier heeft last van Apple die niet goed aangeeft welke toestellen wanneer geleverd gaan worden.
Reputatie 4
Badge
Klopt @eric, helemaal als een toestel net nieuw is kan het lang duren voor het toestel ook daadwerkelijk geleverd wordt..
Tele 2 kan toch ook niet zo lang meer duren. Is de kans nu dan niet groter dat ik met tele 2 sneller ben, omdat die weken geleden al besteld is.
Reputatie 4
Badge
Hi Sammie,

Dat durf ik niet te zeggen, deze keuze ligt volledig bij jezelf. Ik hoop dat je iPhone snel binnenkomt! Het enige wat je zou kunnen doen is even bellen met Mobiel.nl om te vragen wanneer ze weer binnen zijn.
Oké, bedankt voor de antwoorden!
Sammie zijn bij mobiel.nl gewoon leverbaar vandaag voor 23,59 bestellen morgen in huis.

Mensen zoals mijn stiefzoon die rechtstreeks op 17-9 al besteld heeft en 312euro betaald heeft maar dan rechtstreeks bij tele2 heeft nog steeds geen telefoon, wel heeel veeeeel beloftes van de klantenservice waar niets van klopt de ene weet niet wat de andere zegt daar, is gewoon te gek voor woorden, als mijn zou annuleren moet hij ook nog eens tot 14 dagen voordat hij zijn eigen geld weer op zijn rekening heeft staan, anders had ik hem meteen bij mobiel.nl besteld had hijhem morgen in huis nu is hij overgeleverd aan tele2 die hun klanten niets kunnen leveren al 4+ weken niet.

Reageer