beantwoord

iPhone XR besteld om 22:40 op 08-07-2019 geen bevestiging gehad!

• 8 juli 2019
  • 4 reacties
  • 184 x bekeken

Ik heb op 08-07-2019 20:40 een iPhone XR besteld maar geen bevestiging gehad. Ik heb hem nodig de volgende dag, er stond dat als ik hem voor 23:00 bestel ik hem vervolgens de volgende dag in huis heb. Maar dat betwijfel ik een beetje aangezien ik geen bevestiging heb gehad. Wat kan ik het beste doen?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 16 juli 2019, 11:02

Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen van TS ga ik er vanuit dat de order inmiddels is verwerkt en ga ik dit topic sluiten.
Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Morgen ga je hem niet krijgen, want nadat je bericht hebt gehad moet je ook nog een bezorgafspraak maken met de bezorger. Voor een hele snelle levering kun je je Tele2 abonnement ook verlengen met toestel bij resellers die over een eigen voorraad toestellen en een strak logistiek proces beschikken.
bij Tele2 is er een storing die het bestelproces beïnvloedt https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/nog-geen-bevestigingsmail-van-een-bestelling-77035
Morgen ga je hem niet krijgen, want nadat je bericht hebt gehad moet je ook nog een bezorgafspraak maken met de bezorger. Voor een hele snelle levering kun je je Tele2 abonnement ook verlengen met toestel bij resellers die over een eigen voorraad toestellen en een strak logistiek proces beschikken.
bij Tele2 is er een storing die het bestelproces beïnvloedt https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/nog-geen-bevestigingsmail-van-een-bestelling-77035

Leuk dat ze dat dan even vermelden als je hem besteld. Er staat toch echt voor 23:00 besteld morgen in huis
Reputatie 4
Badge
Hallo Menno,

De storing waar over gesproken wordt was al opgelost ten tijde van jouw bestelling echter is er een andere storing waarbij e-mails en SMS berichten niet blijken aan te komen.
Kun je me een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan ga ik kijken of je bestelling is binnengekomen.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen van TS ga ik er vanuit dat de order inmiddels is verwerkt en ga ik dit topic sluiten.
Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra