vraag

Iphone X sinds overstap naar Tele2 slecht tot geen bereik

Sinds mijn overstap naar Tele2 (sim-only unlimited data) afgelopen vrijdag heb ik op mijn Iphone X slecht tot geen bereik. Het komt vaak voor dat ik plotseling minutenlang (soms een kwartier) geen service heb...
Daarnaast heb ik zelden 4G, meestal 3G of geen service...
Hiervoor had ik T-mobile en had ik dit probleem nooit.
Ik snap er daarom ook helemaal niks van.
Ik heb met de klantenservice gebeld en alle stappen doorlopen die doorlopen kunnen worden op het gebied van settings etc. Ook ben ik al bij de winkel langs geweest voor een nieuwe sim card, dit heeft allemaal niet geholpen.
Ik las dat er wel vaker problemen zijn met de IphoneX en Tele2 dus ik vroeg me af wie mij hier verder mee kan helpen. Ik word hier zo langzamerhand moe van en uiteindelijk moet ik gewoon weer de factuur betalen zonder dat ik er optimaal gebruik van heb kunnen maken.

Iemand die mij kan helpen met dit probleem, graag!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Heb je al eens een andere 4G geschikte smartphone geprobeerd, om te kijken of het idd aan je iPhone ligt of niet?
Reputatie 7
Badge
Ervaar je de slechte connectie op één bepaalde plek of in meerdere plaatsen/steden?
pipodeclown schreef:

Ervaar je de slechte connectie op één bepaalde plek of in meerdere plaatsen/steden?

Dit ervaar ik op verschillende plekken. Ik kan mijn vinger er niet op leggen, het ene moment heb ik 3g en een seconde later geen service..
Cypher schreef:

Heb je al eens een andere 4G geschikte smartphone geprobeerd, om te kijken of het idd aan je iPhone ligt of niet?

Dat zou heel raar zijn, hiervoor 2 jaar bij t-mobile gezeten en geen moment last gehad. Altijd 4G gehad. Direct bij het switchen naar Tele2 merkte ik verschil en had ik slecht tot geen bereik.
Reputatie 7
Badge +4
Tele2 heeft haar eigen 4G netwerk en gebruikt nu national roaming van t-mobile. Later dit jaar zullen de losse netwerken worden geintegreerd.
Reputatie 7
Badge +5
Alvin000 schreef:

Cypher schreef:

Dat zou heel raar zijn, hiervoor 2 jaar bij t-mobile gezeten en geen moment last gehad. Altijd 4G gehad. Direct bij het switchen naar Tele2 merkte ik verschil en had ik slecht tot geen bereik.

Daarom vraag ik ook om een andere smartphone te gebruiken om te kunnen duiden waar het aan ligt, netwerk/dekking tele2 netwerk samen met je iPhone etc.
Reputatie 2
Hi Alvin, super irritant dat je op de meeste plekken geen gebruik kunt maken van het 4g netwerk

Ik raad aan een simwissel uit te proberen. Dus jouw simkaart in een ander toestel en een andere simkaart in jouw telefoon om na te gaan waar het aan ligt.

En de juiste instellingen kun je nog even nalopen instellen door hier even te kijken

Gr, Bernadet
Deze topic mag gesloten worden.
Reputatie 7
Badge
Het zou andere gebruikers kunnen helpen als je de oplossing wilt delen met de community.
Reputatie 2
Omdat er geen reactie meer binnengekomen is, sluit ik dit topic.