beantwoord

Iphone x 64gb Maandelijks opzegbaar

• 22 november 2018
  • 2 reacties
  • 203 x bekeken

Hallo, Ik heb een vraag over de huidige aanbieding op de IPhone X 64Gb waar momenteel 120 euro voordeel op zit.
Ik wil graag dat abonnement afsluiten met een maandelijks opzegbaar contract. maar ik heb het abonnement zelf eigenlijk maar 2 maanden nodig, en de mobiel kan ik in die twee manden wel aflossen. De mobiel is op het moment 816 euro met het abonnement en de eerste maand wou ik +- 700 euro in 1x aflossen en het abonnement daarna opzeggen en dat zou dan betekenen dat ik het resterende krediet bedrag nog betalen moet 116 euro. Mijn vraag is dus blijft dat bedrag dan hetzelfde of gaat die 120euro voordeel er dan af?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze vraag!

Met vriendelijke groeten,

Jay
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 23 november 2018, 14:39

Hi!

De korting zit verrekend in de toestelprijs. Als jij je toestel in een keer af zou betalen dan ontvang je die 120 euro korting op de eenmalige betaling voor het toestel.

Kies je voor een maandelijkse afbetaling dan zie je de korting terug als een maandelijks korting op de toestellening.

Ben je zo voldoende geïnformeerd?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi!

De korting zit verrekend in de toestelprijs. Als jij je toestel in een keer af zou betalen dan ontvang je die 120 euro korting op de eenmalige betaling voor het toestel.

Kies je voor een maandelijkse afbetaling dan zie je de korting terug als een maandelijks korting op de toestellening.

Ben je zo voldoende geïnformeerd?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen