vraag

iPhone X 256GB levertijd

Beste,

Ik heb zojuist via Tele2 een abonnement afgesloten voor de iPhone X 256GB. Toen ik mijn gegevens aan het invullen was, stond er dat hij nog op voorraad was maar nadat ik mijn abonnement had afgesloten, kreeg ik een mail dat het niet zeker is of ik hem wel uberhaupt 4-5 november krijg?

Wanneer krijg ik mijn iPhone binnen?

Alvast bedankt!

11 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
Dat gaat eraan liggen hoeveel iphone x Apple daadwerkelijk gaat uitleveren aan providers. Zij zullen Apple informeren over hoeveel presales zijn gedaan, maar er zijn naar verwachting zo ie zo te weinig X modellen door productieproblemen.
eric schreef:

Dat gaat eraan liggen hoeveel iphone x Apple daadwerkelijk gaat uitleveren aan providers. Zij zullen Apple informeren over hoeveel presales zijn gedaan, maar er zijn naar verwachting zo ie zo te weinig X modellen door productieproblemen.

hoe kan het dan dat jullie wel opgeven dat hij op voorraad is. en na afsluiten abbo ineens niet duidelijk is of hij wel komt op 3 nov...
Reputatie 4
Badge +4
Jullie? Dit is een klantenforum, dus je praat met andere klanten. Voorraad van de Apple X kan er nog niet zijn, het is alleen presales, dus dat zal een presentatie foutje zijn.
Aha dacht dat hier ook medewerkers van tel2 zouden zitten..
Ookal is het een presale zou het wel aardig zijn als je zou weten wanneer hij geleverd zou worden. Ik kan me voorstellen dat providers 4000 iPhones krijgen en dat de providers die verdelen onder de presale klanten. En dat je dus als klant weet of je in de eerste batch zit.
Ik heb een abbonement verlenging aangevraagd via mobiel.nl op 24 oktober maar omdat er in mijntele2 een fout staan in mijn geb datum kan mobiel.nl niet afleveren ik heb meerder keren gebeld met tele 2 en zij kunnen het niet zo snel aanpassen , waarom is dat zo moeilijk ?
Reputatie 4
Badge +4
Geboortedatum aanpassen is inderdaad eerder langsgekomen op het forum, dat is een heel apart proces (ivm BKR / Preventel registraties). Maak een eigen topic aan dan kan een moderator dat voor je gaan inleggen. Doorlooptijd is ca. 2 weken.
@Diedy
Je kan beter een eigen topic aanmaken, dan word je eerder geholpen. In verband met de nieuwe kredietregistratie, zijn er meer controles nodig om je geboortedatum aan te passen.

@bobbybobbybobbyMedewerkers van Tele2 zijn herkenbaar aan [naam] van Tele2
Reputatie 4
Badge +4
Zelfs bij de Apple store in landen waar hij al verkrijgbaar is zijn levertijden > 5 weken
https://www.iphoned.nl/deals/iphone-x-levertijd-voorraad/
eric schreef:

Geboortedatum aanpassen is inderdaad eerder langsgekomen op het forum, dat is een heel apart proces (ivm BKR / Preventel registraties). Maak een eigen topic aan dan kan een moderator dat voor je gaan inleggen. Doorlooptijd is ca. 2 weken.

Heb ik gedaan bedankt voor dr tip
Ik heb een eigen topic aan gemaakt ik ben benieuwd bedankt voor de tip
Reputatie 4
Badge +5
Kan nog wel een maand duren voordat ze geleverd worden, zie de onderstaande link.

https://www.rtlnieuws.nl/technieuws/levertijd-voor-iphone-x-nu-al-opgelopen-tot-meer-dan-een-maand

Reageer