Iphone SE niet op voorraad

  • 13 februari 2017
  • 3 reacties
  • 99 x bekeken

Op 24 januari heb ik mijn abonnement verlengd met een iPhone SE. Hierna kreeg ik direct twee mails dat zowel mijn simkaart (?) als de iPhone SE niet op voorraad was. Tot op heden heb ik niks meer vernomen hierover. Ben ik ongeduldig of is er iets misgegaan?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Ik denk dat je beter even kunt navragen bij de klantenservice tel. 020-754 4444
Ik vind je heel geduldig in ieder geval en of er iets is misgegaan ? Zou best eens kunnen hoor!
Laat het even weten svp.
Bedankt voor je bericht.
Ik heb gebeld en blijkbaar was de iPhone simpelweg een lange tijd niet op voorraad, hij zou er volgende week weer moeten zijn. De simkaart was wel op voorraad maar die sturen ze pas als de telefoon op voorraad is (of iets in die richting) dus vandaar dat ik ook die mail had gekregen.

Jammer dat ik drie weken niks heb gehoord over de vertraagde levering.
Klopt wat je zegt, de voorlichting van Tele2 laat vaak veel te wensen over. Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar een nieuw toestel ik hoop voor je dat je hem heel snel krijgt.