beantwoord

iPhone SE en levering en betaling hoe werkt dat en voor hoelang?

Hallo TELE 2
Ik heb op 28 april 2016 een telefoon abonnement aangevraagd voor de iPhone SE 16G Gold . Ik kreeg een Email van Jullie afdeling marketing dat de iPhone SE zowel als Simkaart niet leverbaar zijn de aflevering van de iPhone SE is niet bekend . Maar hoe zit dat dan met mijn abonnement want ik heb geen contract ondertekend of een afspraak bericht gehad van het OPD ophaal dienst en levering . Hoe zit dat dan met betaling van zowel toestel kosten als abonnements kotsen ik maak van zowel abonnement als van het toestel geen gebruik en het zou zonde zijn als ik voor iets zou moeten betalen . Wat niet leverbaar zou zijn . Ik hoop dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen met vriendelijke groet, Cherra
icon

Beste antwoord door Jolien van Tele2 11 mei 2016, 11:28

Hoi Cherraxo,

En is je toestel gisteren geleverd? Blij mee? :D

Apple had inderdaad leveringsproblemen en vooral de SE is erg populair op dit moment. Maar jij hebt hem nu!

Veel plezier met je nieuwe telefoon!

Groetjes,
Jolien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Je kan een bestelling annuleren en ergens anders gaan shoppen als T2 je niet kan leveren wat jij wilt hebben.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/annuleren-en-retourneren/
Via een webshop kopen is altijd 14 dagen bedenktijd/opzeggen. Staat in de Wet.
Ja dat snap ik maar toch wil ik liever even wachten alleen weet ik even niet wat handig is .
Reputatie 6
Badge +1
Nou als ik jou zo lees krijg je niet wat wilt, zowel het toestel als de SIM kunnen of wil T2 je niet leveren. Dan annuleer je de handel. Wacht even de bevestigings email af dat je annulering is doorgevoerd. En daarna sjop je waar ze wel hebben wat jij wilt. Bijv. via https://www.bellen.com/?gclid=CjwKEAjw6sC5BRCogcaY_dKZ2nESJABsZihx6EPnSQdwU5BykQGUyWhSDNFxCfGTqL-FddJ-CgnMwRoCvYzw_wcB of www.mobiel.nl ect.
Reputatie 7
Badge +4
Ik snap het wel. Tele2 heeft de beste deal en de SE 'S zijn op dit moment bij veel shops moeilijk leverbaar. Dus even geduld en dan heb je voor een mooie prijs toch je toestel en abonnement.
Reputatie 6
Badge +1
https://www.mobiel.nl/iphone-se?internet=457&plan_id=940&plan_length=24&proposition_id=4843-457-0-9906-0&provider_id=22&voice=

27 euro per maand, 1Gig data, 100 min 2 jaar, toestel gratis. Komt nog 30 euro eenmalig bij (?) als entreekosten, verzenden 6.95
Deze jongens verkopen iets meer mobieltjes dan die Tele2 shop 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Als je naar de voorraad van iPhone SE bij mobiel.nl kijkt dan staan alle kleuren op: ' in bestelling'.
Apple heeft gewoon een leveringsachterstand naar veel winkels / operators voor de SE.
Klopt ik heb goed nieuws laast had ik contact gekregen met Apple ik had gezegd dat vreselijk veel mensen wachten op hun telefoon. Blijkbaar hielp het en wordt mijn iPhone SE morgen geleverd
Klopt ik heb goed nieuws laast had ik contact gekregen met Apple ik had gezegd dat vreselijk veel mensen wachten op hun telefoon. Blijkbaar hielp het en wordt mijn iPhone SE morgen geleverd
Reputatie 7
Badge +4
Dat is mooi nieuws voor je. Zo zie je maar, even geduld wordt beloond.
Ik hoop echt dat ik hem krijg ze komen vandaag langs
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Cherraxo,

En is je toestel gisteren geleverd? Blij mee? :D

Apple had inderdaad leveringsproblemen en vooral de SE is erg populair op dit moment. Maar jij hebt hem nu!

Veel plezier met je nieuwe telefoon!

Groetjes,
Jolien
Hee ik ben super blij met mijn telefoon en zeker omdat ik hem ook zakelijk en privé gebruik vind ik het een prettig toestel
Reputatie 5
Badge +2
Fijn om te horen :)
Dan sluit ik nu je topic. Als je een andere vraag hebt, dan kun je natuurlijk altijd weer een nieuw topic openen.

Groetjes,
Jolien