beantwoord

iPhone SE


Ha Tele2!

Op maandag 6 juni had ik besloten om mijn abonnement te verlengen bij jullie, want Tele2 biedt immers de scherpste prijzen voor de beste service. Ongelukkigerwijs kreeg ik een e-mail: uw toestel is niet op voorraad. Telkenmale per dag kijk ik op dit forum om te kijken of het toestel al op voorraad is. Ik ben wel op de hoogte van de leveringsproblemen van de iPhone, maar toch vraag ik me af hoe lang ik moet gaan wachten. Ik vind het namelijk heel erg jammer dat jullie geen gehoor geven aan de klant, terwijl leveringsbetrouwbaarheid een van de belangrijkste facetten is van de dienstverlening. Ofschoon Tele2 wel de scherpste prijzen, zou ik toch graag op de hoogte gebracht willen worden. Ik ben nog wel een Tele2-fan!

Met vriendelijke groet,

Jordy

P.S. een medewerker vertelde mij dat ik deze week een e-mail kon verwachten van de OPD. De week is al (bijna) voorbij...

icon Beste antwoord door eric 1 juli 2016, 20:16

Deze informatie staat online:

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/update-levertijd-iphone-54713

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Deze informatie staat online:

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/update-levertijd-iphone-54713
Bedankt Eric!

Ben wel benieuwd of het reëel is wat in bovenstaand bericht gegeven is.