beantwoord

iphone pro max levering

• 20 september 2019
  • 8 reacties
  • 913 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 7 reacties
Hallo, ik heb mijn 11 pro max 13 september besteld, de dag dat hij uitkwam, maar nog steeds geen bericht van reviva gekregen om een levering in te plannen. Hebben andere deze wel al gekregen? Ik heb de 64 gb green versie.
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 23 september 2019, 10:15

Ik snap dat je met smart zit te wachten op je nieuwe Apple iPhone. Door de enorme populariteit en de beperkte hoeveelheid toestellen die wij krijgen van Apple kan het zijn dat je iets langer moet wachten.

Reviva is op 20 september begonnen met leveren. Zodra jij aan de beurt bent, ontvang je een email van Reviva met een datum waarop ze komen leveren.
We hebben de eerste berichten al binnen dat klanten hun toestel hebben ontvangen. Dus nog heel even geduld.

Gr, Bernadet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Hallo, ik heb mijn 11 pro max 13 september besteld, de dag dat hij uitkwam, maar nog steeds geen bericht van reviva gekregen om een levering in te plannen. Hebben andere deze wel al gekregen? Ik heb de 64 gb green versie.
Ik heb precies dezelfde telefoon en hetzelfde probleem.
Ik heb ook geen bericht ontvangen. Besteld op 13.09 64 gb Grijs. Levertijd staat nu op twee weken. Ik hoop dat ik niet zo lang moet wachten.....
Hallo, ik heb mijn 11 pro max 13 september besteld, de dag dat hij uitkwam, maar nog steeds geen bericht van reviva gekregen om een levering in te plannen. Hebben andere deze wel al gekregen? Ik heb de 64 gb green versie.Ik heb precies dezelfde telefoon en hetzelfde probleem.Ik heb ook geen bericht ontvangen. Besteld op 13.09 64 gb Grijs. Levertijd staat nu op twee weken. Ik hoop dat ik niet zo lang moet wachten.....

De iPhone 11 pro max kwam niet op 13 september, je kon het alleen pre orderen. De telefoon is pas vandaag uitgekomen.
En nu staat de levertijd op 4+ weken 😞
Ik heb wel een email gekregen van reviva maar die moet je maar even googlen.
grootste onzin dit.

wacht al de hele dag maar ze zijn niet komen opdagen.
klantenservice sta ik al 20min in de wacht.
waar je van nummer 15 naar nummer 16 gaat na 15min.
is één grote grap dit.

Overigens de andere providers die hebben allang geleverd, mijn buurjongen heeft hem al gekregen van t-mobile via amp.
Ik heb wel een email gekregen van reviva maar die moet je maar even googlen.
grootste onzin dit.

wacht al de hele dag maar ze zijn niet komen opdagen.
klantenservice sta ik al 20min in de wacht.
waar je van nummer 15 naar nummer 16 gaat na 15min.
is één grote grap dit.

Overigens de andere providers die hebben allang geleverd, mijn buurjongen heeft hem al gekregen van t-mobile via amp.

Ik zit nu nog in de wacht bij reviva, als ze niet kunnen leveren vandaag annuleer meteen ik die bestelling en ga weg bij tele2. alleen maar gezeik en onzin reacties op dit forum.
100% dat de andere providers sneller kunnen leveren.
Reputatie 3
Badge
Ik snap dat je met smart zit te wachten op je nieuwe Apple iPhone. Door de enorme populariteit en de beperkte hoeveelheid toestellen die wij krijgen van Apple kan het zijn dat je iets langer moet wachten.

Reviva is op 20 september begonnen met leveren. Zodra jij aan de beurt bent, ontvang je een email van Reviva met een datum waarop ze komen leveren.
We hebben de eerste berichten al binnen dat klanten hun toestel hebben ontvangen. Dus nog heel even geduld.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Omdat er geen berichten meer geplaatst zijn, sluit ik dit topic.
Nog een fijne dag 🙋