iPhone kwijt bij reparatie

• 6 december 2018
  • 6 reacties
  • 166 x bekeken

3 maanden terug heb ik een refurbished iPhone 7 gekocht bij jullie die was geleverd door Forza.
De IPhone werdt 3 weken later dan beloofd geleverd. Dikke domper natuurlijk omdat de huidige telefoon zowat uit elkaar valt.
Toen hij was geleverd was hij gelijk DOA. Ging in aan uit aan loop.
Ik heb hem terug gestuurd en 3 weken later kreeg ik hem terug. Best wel lang voor alleen een batterij wissel. Maar het bleek dat hij eerst naar Dynafix was gestuurd om vervolgens naar Forza te gaan. Beetje dubbelop. Maar eenmaal terug was hij binnen een uur weer DOA. Ik heb hem gelukkig samen met Apple care kunnen herstellen. Maar elke dag viel hij zeker 2x spontaan uit en ging toen 5 minuten weer aan.
Maar na 3 weken ging hij niet meer aan na een spontane uitval.
Weer opgestuurd naar Dynafix en via hun portal kon ik in de gaten houden dat hij daar 3 dagen heeft gelegen om vervolgens gestuurd te worden naar Forza. Helaas is hij na 9 werkdagen nooit aangekomen.
Niemand van Dynafix of Forza wilt iets ondernemen omdat Dynafix zegt dat hun de iPhone hebben verstuurd en Forza zegt van niets te weten.
Dus Tele2 wat nu?!? Ik betaal voor iets wat nooit heeft gewerkt en zelfs nu niet meer in Mn bezit is.
En jullie klantenservice kom ik ook niet verder dan “ zeer vervelend”
Niemand kan/doet iets behalve loze beloftes.
En dat voor 3 grote professionele bedrijven.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ik denk dat je bij diegene moet zijn die de reparatie opdracht heeft gegeven, die is naar mijn inziens verantwoordelijk.
Diegene die je de refurbished iPhone heeft verkocht dus.
Beste Cypher,

Tele2 heeft me de iPhone verkocht.
Maar Dynafix heeft hem binnengekregen voor reparatie. Die hem naar Forza zou sturen voor de echte reparatie. Naar mijn inzien in Dynafix verantwoordelijk voor de vermiste iPhone.
Maar hun klantenservice bellen kost 0,45 euro per minuut met een starttarief van 0,045 euro, plus de gebruikelijke belkosten. En dat voor een telefoon met Tele2 garantie en reparatie garantie van de eerste poging. Ik heb al 20 euro gebeld en dat vindt ik nu wel voldoende. De verantwoordelijkheid leg ik graag bij Tele2 omdat hun willen dat Dynafix er tussen zit. Terwijl ze niets doen behalve doorsturen naar Forza.
Als ik een bijvoorbeeld een wasmachine van Miele koop bij de Mediamarkt en hij gaat kapot moet ik Mediamarkt aanspreken en niet Miele.
Dat is bij deze issue ook lijkt me. Maar zoals ik al vermeld heb kunnen ze bij Tele2 alleen maar zeggen dat ze het zeer vervelend vinden of te wel: zoek het zelf uit met je probleem, zolang je maar betaald. ?
Voor de duidelijkheid, Ik moest van Tele2 de kapotte iPhone opsturen naar Dynafix. Omdat dit hun “huisreparateur” is. Terwijl ze zelf de iPhone hebben ingekocht van Forza. De reparatieopdracht komt dus ook van Tele2
Reputatie 7
Badge +5
Dat zeg ik ook met mijn post, daar waar jij hem gekocht hebt en die de opdracht gegeven heeft tot reparatie van het toestel.
In dit geval dus Tele2 waar ik ook vanuit ging.
Maar ze plaatsen je blijkbaar tussen de wal en het schip in wat natuurlijk nooit een fijne positie is om in te zijn.
Maar wacht even af totdat Tele2 hier reageert misschien dat het op die manier opgelost kan worden.
Reputatie 6
Badge
Hoi Endbaas,

Welkom op het forum van Tele2,

Helaas heb je je profiel niet volledig ingevuld, ik kan daarom niet kijken wat er aan de hand is.
Zou je dit alsnog willen doen?

Fijne dag.,

Arjan
Ik heb ondertussen al veel gebeld met het betaalde nummer van Dynafix en intussen is de iPhone gevonden en gestuurd naar Forza, ik hoop deze week weer is gebruik te kunnen maken van een iPhone en de voor niks betaalde bel en data bundel.
Ik vindt het teleurstellend dat de ''klantenservice'' ons zo in de steek heeft gelaten van Tele2.