beantwoord

Iphone

  • 15 April 2022
  • 9 reacties
  • 101 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Ik ga overstappen naar een andere provider. Wat een gedoe zeg met een verlenging. Telefoon besteld maar op oude adres bezorgd, niet naar het correcte adres. Telefoon is retour gestuurd met postnl en is inmiddels vorige week geleverd volgens de track en trace. En nou willen ze een onderzoek starten waar de telefoon is. Hoe kan je dat als bedrijf niet bijhouden er moet toch een afdeling zijn die gaat over retour zendingen. Nou zodra die telefoon gevonden is bij hun kunnen zij mij per direct uit het systeem zetten. Ik ben geen klant hierna meer bij tele2. En nog een extra dingetje hoe kan je abbonoment al ingaan terwijl je niet voor een telefoon hebt getekend. Absurddd.

icon

Beste antwoord door eric 16 April 2022, 17:57

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Zodra je uit je vorige contract bent en je sluit een verlenging af gaat dar nieuwe abonnement direct in. 'why wait'?  

Er is een hele hoop fout gegaan, aangezien het onderzoek nog lang kan duren en ik nog steeds telefoon niet in mijn bezit heb , waarom voor kosten opdraaien terwijl ik er geen gebruik van maak? 

Reputatie 7
Badge +12

Je oude abonnement hoef je niet meer te betalen en je nieuwe bundels kun je op je bestaande simkaart in je oude telefoon gewoon gebruiken.

Ik wil geen nieuwe bundel, zodra het onderzoek is afgerond en alles wordt afgehandeld dan wil ik naar een andere provider. Ik wil geen klant meer bij jullie zijn.

Reputatie 7
Badge +12

Overstappen staat los van de verlenging die je gedaan hebt en die is gewoon volgens de voorwaarden ingegaan.

Reputatie 7
Badge +12

Je praat hier trouwens met andere klanten van Tele2. Die kunnen niet in systemen kijken en zo.

Bedankt voor je info, maar los het wel op😉

Als de andere klanten het zouden kunnen, kan je het zelf ook.  Dus niet!

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Free


Oh jeetje wat is hier veel gebeurd! Zoals je zelf aangeeft hebben mijn collega’s al een onderzoek voor gestart, dat is natuurlijk superfijn! Het klopt inderdaad dat je bundel ingaat op een bepaalde datum, dit kan komen omdat jij bijvoorbeeld een verlenging doet en je vorige contract afliep. Soms komt het inderdaad voor dat jij je toestel nog niet hebt, maar dit komt altijd goed. Mocht je willen dat ik met je meekijk, wil je mij dan een DM sturen? Dan kijk ik met alle liefde met je mee!

Reageer