iPhone 7 Refurbished Space Grey

• 13 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 125 x bekeken

Hallo,

Ik heb op 10-10-18 (afgelopen woensdag) een abonnement met toestel afgesloten bij jullie. Het gaat om een iPhone 7 Refurbished in de kleur Space Grey met 32GB. Er stond dat hij op voorraad was, maar nadat ik heb betaald kreeg ik al snel een mail dat het langer kan duren omdat hij niet op voorraad is. Ik snap dat jullie, zeker met refurbished toestellen, niet goed weten wanneer het wordt geleverd. Maar nu 3 dagen later (en de site wordt naar jullie zeggen 3 keer per week geupdate) staat er nog steeds bij mijn toestel "voor 23:59 besteld, morgen in huis". Bij andere toestellen staat er als ze niet op voorraad zijn "levertijd 2 weken", als voorbeeld. Ook staat mijn toestel niet tussen de lijst met levertijden. Volgens de site is hij dus nu nog steeds op voorraad. Dit vind ik erg verwarrend en oneerlijk.

Omdat hij nog steeds niet tussen de lijst staat van toestellen met een langere levertijd, weet ik niet hoe lang ik de levertijd kan verwachten. Is dit een week, twee weken of wel meer dan een maand? Ik snap dat jullie dit niet weten, maar pas op zijn minst de site aan. Ik heb al aangegeven bij de klantenservice dat hij niet op voorraad is, terwijl het wel op de site staat. Verander dit dus, om misverstanden te voorkomen. Ook zou ik graag zien dat het toestel wordt toegevoegd aan de lijst met toestellen die een langere levertijd hebben, zodat ik zelf ook kan zien hoe lang het nog gaat duren.

In het kort mijn 3 vragen aan jullie:
1. Wanneer kan ik ongeveer mijn toestel verwachten?
2. Willen jullie de site veranderen zodat er niet meer staat dat hij op voorraad is? Dit ook voor andere klanten.
3. Kunnen jullie het toestel toevoegen aan de lijst van toestellen met een langere levertijd?

Groetjes, Maud

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Erg laks van Tele2 .. 😉