beantwoord

Iphone 7 refurbished oplichterij

Voor iedereen die een iphone 7 refurbished van Forza heeft bestelt.

Ik wacht inmiddels al drie weken. Had de iphone 7 refurbished bestelt via de call center als verlenging op mijn abbonoment. Toen werd mij vertelt : binnen 1 a 2 werkdagen. Inmiddels zijn we drie weken verder. En is de iphone 7 zelfs van de levertijden wachtlijst afgehaald.

Ik heb 2 keer opnieuw het call center gebeld. Je word behandeld als een volslagen idioot. En zelf zijn ze ook niet erg snugger want alle medewerkers weten nog minder dan jij zelf en claimen dan forza de telefoons nog moeten versturen. De andere medewerker claimt dat apple de telefoons moet versturen. Een beetje onlogisch aangezien het toch echt iphones zijn die komen van forza mobile en niet de officiele apple store. Toen ik zei 'dit was niet de afspraak misschien moet ik mijn bestelling afzeggen' werd ik zonder uberhaübt moeite te doen om mij als klant te behouden doorverbonden naar de ' anullerings' afdeling.
Toen heb ik uit frustratie Forza gebeld. Zei zeggen ' wij hebben alle iphone 7's afgeleverd bij tele 2, zei moeten die versturen'

DUS voor iedereen die te horen heeft gekregen dat de iphone 7's niet klaar zijn. Of nog niet verstuurd door forza. Dat is dus een leugen. En volgensmij duurt het misschien nog wel maanden voordat die mobiel komt.

Tele 2 is een bedrijf waar alleen maar onbenullige minimaal betaalde mensen werken die geen idee hebben wat er eigenlijk gebeurt met je bestelling. Maar je wel zoveel mogelijk proberen aan te smeren voor een goede bonus. Waar ik dus ook in ben getrapt. Volgensmij loopt daar niet eens een superviser rond.

Dus hierbij: TELE2 HOELANG DUURT HET NOU ECHT NOG?

Waarschijnlijk krijg ik ook geen verklaring van tele 2 want zoals iedereen weet gaan ze het liefst de topics met moeilijke vragen uit de weg.

icon Beste antwoord door Rena Chan 15 januari 2018, 07:38

Een directe telefonisch klacht lijn is er niet. Maar er is week een klachten formulier.

In theorie worden alle topics binnen één of twee dagen opgepakt, maar volgens mij het grootste probleem is dat Klantservice heeft geen manier om een bestelling te tracken, informatie die zij hebben is het voorraadstatus blijkbaar, geen individuele tracking.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Beste Serenakross, helaas gaat Tele2 je geen antwoord geven via dit forum. De ervaring in vergelijkbare topics leert dat moderators dit probleem negeren. Je kunt waarschijnlijk beter annuleren en ergens anders bestellen, dan heb je je telefoon veel sneller in huis. Succes!
Hoi,

De grap is dus dat ik een dag later een mail gekregen heb van de opd. Wel typisch dat de eerst volgende bezorg optie 5 dagen later. Terwijl mij aan de telefoon expliciet werd vertelt 1 dag later. 'Ze bezorgen ook op zondag' zeiden ze nou niet dus. Ook bijzonder dat toen ik vroeg of ze ook een klachtenlijn hadden. Ze zeiden dat ze dat helemaal niet handellen. Sorry hoor maar welk bedrijf heeft nou geen klachten service? Ik vraag me echt wat daar allemaal gaande is binnen dat bedrijf dat alles zo mis loopt. Het zou mij niks verbazen als tele2 over 3,4 jaar over wordt gekocht door vodafone ofzo
Reputatie 7
Badge +1
Een directe telefonisch klacht lijn is er niet. Maar er is week een klachten formulier.

In theorie worden alle topics binnen één of twee dagen opgepakt, maar volgens mij het grootste probleem is dat Klantservice heeft geen manier om een bestelling te tracken, informatie die zij hebben is het voorraadstatus blijkbaar, geen individuele tracking.
Het invullen van een klachtenformulier is ook geen oplossing. Na 3 of 4 weken wachten krijg je een staandaard antwoord terug waarop je niet kunt antwoorden en waarin staat dat als je nog vragen hebt, je dan moet bellen...
Reputatie 4
Badge
Hoi Serenakross,

Goed om te lezen dat je inmiddels een afspraak voor de bezorging hebt kunnen maken! Mijn excuses voor de vertraging in de bezorging, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas kan het in sommige gevallen gebeuren dat we meer aanvragen krijgen dan dat we toestellen in voorraad hebben. We proberen dit altijd te voorkomen, maar helaas lukt dit niet altijd. Je kunt op onze website altijd een formulier invullen op deze pagina. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen. Natuurlijk help ik je hier ook graag met vragen die je nog hebt.

Mark
''Helaas kan het in sommige gevallen gebeuren dat we meer aanvragen krijgen dan dat we toestellen in voorraad hebben. We proberen dit altijd te voorkomen, maar helaas lukt dit niet altijd.''

Maar daar ligt het probleem niet. Het probleem ligt bij werknemers die valse beloftes maken om een klant een deal aan te smeren en daar zelf een bepaald percentage van te krijgen.

Het probleem ligt bij werknemers die in plaats van zeggen 'mevrouw, wij gaan dit voor nu uitzoeken' zeggen 'Oh tja u kunt zelf ook het OPD bellen.'

Het probleem ligt bij werknemers die zeggen ''de OPD bezorgt binnen 1 werkdag zelfs op zondag! '' En dat je vervolgens je bezorg afspraak gaat maken en de eerst beschikbare afspraak pas 3 dagen later is.

Of die keer dat ik naar de tele2 belde. En de werknemer aan de andere kant van de lijn mij op een slijmerige manier een heeeeeeele lieve meid noemde toen hij mij een abbonement probeerde te verkopen....

Dat je zelf als consument Forza Mobile opbelt ( de leverancier ) en dat zei zeggen dat alle iphones allang bij de tele 2 zijn geleverd en dat zonder pardon de iphone 7 refurbished van de levertijd lijst af werd gehaald.

EN HET ALLERGROOTSTE PROBLEEM is dat half dit forum vol mensen zit die allang hun vertrouwen in tele2 zijn verloren. En jullie niet eens het fatsoen hebben om een publiekelijk statement met een excuses aan te bieden waarin jullie toegeven dat werknemers niet goed gehandeld hebben, een korting, of iets dergelijke.

Ik vind dat niet alleen teleurstellend maar ook onprofessioneel. Er zullen vast goede professionele werknemers bij tele2 werken. Helaas komen die door het nadelige gedrag van hun co-workers niet aan het licht.
Serenakross schreef:

''Helaas kan het in sommige gevallen gebeuren dat we meer aanvragen krijgen dan dat we toestellen in voorraad hebben. We proberen dit altijd te voorkomen, maar helaas lukt dit niet altijd.''

Maar daar ligt het probleem niet. Het probleem ligt bij werknemers die valse beloftes maken om een klant een deal aan te smeren en daar zelf een bepaald percentage van te krijgen.

Het probleem ligt bij werknemers die in plaats van zeggen 'mevrouw, wij gaan dit voor nu uitzoeken' zeggen 'Oh tja u kunt zelf ook het OPD bellen.'

Het probleem ligt bij werknemers die zeggen ''de OPD bezorgt binnen 1 werkdag zelfs op zondag! '' En dat je vervolgens je bezorg afspraak gaat maken en de eerst beschikbare afspraak pas 3 dagen later is.

Of die keer dat ik naar de tele2 belde. En de werknemer aan de andere kant van de lijn mij op een slijmerige manier een heeeeeeele lieve meid noemde toen hij mij een abbonement probeerde te verkopen....

Dat je zelf als consument Forza Mobile opbelt ( de leverancier ) en dat zei zeggen dat alle iphones allang bij de tele 2 zijn geleverd en dat zonder pardon de iphone 7 refurbished van de levertijd lijst af werd gehaald.

EN HET ALLERGROOTSTE PROBLEEM is dat half dit forum vol mensen zit die allang hun vertrouwen in tele2 zijn verloren. En jullie niet eens het fatsoen hebben om een publiekelijk statement met een excuses aan te bieden waarin jullie toegeven dat werknemers niet goed gehandeld hebben, een korting, of iets dergelijke.

Ik vind dat niet alleen teleurstellend maar ook onprofessioneel. Er zullen vast goede professionele werknemers bij tele2 werken. Helaas komen die door het nadelige gedrag van hun co-workers niet aan het licht.

Amen!
Reputatie 5
Badge +1
Serenakross schreef:

' werknemers bij tele2 werken.

Die worden betaald door het callcenter. Tele2 huurt het callcenter in. Klein verschil.
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.