beantwoord

iPhone 7 plus

• 9 december 2016
  • 9 reacties
  • 197 x bekeken

Heb voor 1 dec iPhone 7 plus bestelt en is nog niet binnen waan neer is die er wel ????
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 13 december 2016, 14:20

Hoi Paulever,
Heb je hem inmiddels ontvangen? Ik kan niet zien wanneer jouw toestel geleverd wordt. OPD krijgt de toestellen binnen en zij nemen dan contact met jou op om een bezorgafspraak te maken.
Wij hebben hier helemaal geen inzicht in.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Heb je al gekeken op https://www.tele2.nl/mobiel/telefoons/apple/levertijden-iphone-7/ voor de verwchte levertijd?
Ja daar heb ik op gekeken iPhone 7 plus 128 g en staat voor 5 dec bestelt binnen een week binnen
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Paulever,
Heb je hem inmiddels ontvangen? Ik kan niet zien wanneer jouw toestel geleverd wordt. OPD krijgt de toestellen binnen en zij nemen dan contact met jou op om een bezorgafspraak te maken.
Groetjes Kiko
Heb vandaag bericht gekregen dat ze morgen in de middag brengen als het goed is
Hoi Paulever,
Groetjes Kiko

Wil je asjeblieft op mijn topic reageren? of iemand?
Ik heb nog niets ontvangen iphone 7 plus 128 gb zwart
Reputatie 7
Badge +4
Moderators reageren alleen op topic starters. Open je eigen topic rechtsboven in het forum: stel een vraag.. moderators pakken de topics in chronologische volgorde op in meestal een paar werkdagen.
Reputatie 5
Badge +4
Klopt inderdaad wat Eric zegt. Zou iedereen behalve de topicstarter een eigen topic willen aanmaken?

@Paul: Oeh vandaag heb je hem dus binnen! Spannend! Laat je weten als je hem binnen hebt?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Paul!
Hoe bevalt de iPhone? 🙂
Groetjes Kiko