beantwoord

iphone 7 niet op voorraad

• exa
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Hoi,

Ik heb mijn abo verlengd en een nieuw toestel uitgezocht. Spijtig genoeg kom ik na de bestelling erachter dat de telefoon niet voorradig is en dat jullie me niet kunnen vertellen wanneer dan wel. Omdat ik mijn huidige telefoon kapot heb laten vallen zit er voor mij wel een beetje haast achter, ik ben namelijk onbereikbaar en dacht dat dit binnen een dag opgelost zou zijn... Ik wil in ieder geval graag weten waar ik aan toe ben. Is het een kwestie van weken of dagen?

icon Beste antwoord door Rena Chan 22 mei 2018, 21:19

Hoi exa,

De officiële levertijden kun je hier vinden.

Echter als je echt veel haast heb, bel morgen met de nr die je in je bevestiging mail gekregen heb en vraag hoe en wat.

Anders kun je je bestelling annuleren en direct bij een Tele2 winkel of bij een andere reseller die je gewenste telefoon wel op voorraad heeft bestellen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

ik hoor niks 😞
Reputatie 7
Badge +2
Hoi exa,

De officiële levertijden kun je hier vinden.

Echter als je echt veel haast heb, bel morgen met de nr die je in je bevestiging mail gekregen heb en vraag hoe en wat.

Anders kun je je bestelling annuleren en direct bij een Tele2 winkel of bij een andere reseller die je gewenste telefoon wel op voorraad heeft bestellen.
Ja.. die pagina heb ik gevonden maar is erg vaag. Ik ga morgen wel even langs de winkel.
Reputatie 5
Badge +3
Hi exa,

Heb je inmiddels wat meer informatie kunnen vinden over de levertijd van je toestel?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Ja. Gaat nog twee weken duren.

Bij het afsluiten van het nieuwe abonnement stond er in groene tekst met groen vinkje "voor 23:59 besteld, morgen in huis" en wekte echt de indruk dat het naar de iphone verwees. Haal dat vinkje dan even weg dan.
Flauw.

Groetjes.
Reputatie 5
Badge +3
Ons excuses voor het ongemak.. Ik zal me best doen zodat deze informatie up-to-date is.

Groetjes.
Patrick van Tele2
Reputatie 5
Badge +3
Topic gesloten ivm inactiviteit!