beantwoord

iphone 7 kwijt na reparatie Dynafix

Beste Tele2,
Ik heb 7 mei jl mijn toestel Iphone 7 Rose Gold bij een Tele2 winkel binnengebracht voor reparatie. Deze werd door de winkel opgestuurd naar Dynafix. Deze zou op 9 mei naar Dynafix verstuurd zijn.
Na 3 weken duurde het mij toch veel te lang en heb ik gebeld met Dynafix op 29 mei. Zij vertelde mij dat het toestel is omgeruild voor een nieuwe en teruggestuurd naar de winkel op 18 mei. Ik ben gisteren (29 mei) naar de winkel gereden maar daar was mijn toestel ook niet. Mijn telefoon is dus kwijt. Ik blijf wel mijn maandelijkse kosten betalen voor een toestel die ik niet gebruik. Hoe kan dit zo snel mogelijk worden opgelost? Ik neem aan dat Tele2 hier zijn verantwoording in dient te nemen en mij zo snel mogelijk een nieuw toestel (waar ik voor betaal) kan opsturen. Ik heb mijn abonnement op dit toestel pas sinds november, daarvoor altijd een trouwe sim-only klant geweest.
icon

Beste antwoord door Sogeking 31 mei 2017, 13:59

getekend voor het feit dat ik de telefoon hebt achtergelaten in de winkel en zij het toestel zouden opsturen ter reparatie

Mooi! Laat je dan niet wegsturen, de winkel is en blijft verantwoordelijk voor het feit dat jij je toestel retour dient te krijgen. Desnoods halen ze er maar een uit de voorraad en boeken ze dat af. Dat moet niet jouw probleem worden. Bedankt voor je hulp Jurrien, maar hier kan jij waarschijnlijk niet helpen. Via het forum kan men enkel je geluk wensen en tips geven, dit is echt een retail-aangelegenheid.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Badge
Hallo Melissa89,

Welkom op ons forum! Wat gek dat je iPhone zoek is geraakt.

Als ik het goed begrijp zegt de winkel dat ze 'm hebben opgestuurd maar niet een nieuwe hebben ontvangen? Heeft Dynafix ook een bewijs van aflevering kunnen geven? Zodat je zeker weet dat ie naar deze winkel gestuurd is.

Groeten Jurrien
De winkel zou het toestel voor reparatie hebben opgestuurd. Dynafix kon het niet repareren en heeft een nieuw toestel terug gestuurd. Deze is op 18 mei aangeboden aan de koeriersdienst van Tele2 maar nooit aangekomen in de winkel.
Ik heb deze informatie alleen via de telefoon weten te krijgen.
Badge
Ah duidelijk, dankjewel.
In dit geval raad ik aan om contact op te nemen met Dynafix, zij moeten het pakketje kunnen (laten) traceren zodat je erachter kan komen wat ermee gebeurd is. Ik ben benieuwd!

Groetjes Jurrien
Dynafix geeft aan dat het een eigen koeriersdienst van tele2 betreft, kan tele2 het dan niet traceren?
Reputatie 3
Badge +1
Nee, niet contact opnemen met Dynafix! Je hebt het toestel afgegeven in de winkel dus zij zijn verantwoordelijk. Via het forum kunnen we dan ook niet helpen. Klopt het dat je hebt getekend voor inlevering?
Ik moest een reparatiebon ondertekenen.
Reputatie 3
Badge +1
Ik moest een reparatiebon ondertekenen.
Even voor de duidelijkheid hoor, tekenen voor de uitgevoerde reparatie zonder dat je het toestel terug hebt gekregen, of getekend voor het feit dat je de telefoon hebt achtergelaten in de winkel en zij het toestel zouden opsturen ter reparatie?
getekend voor het feit dat ik de telefoon hebtachtergelaten in de winkel en zij het toestel zouden opsturen ter reparatie
Reputatie 3
Badge +1
getekend voor het feit dat ik de telefoon hebt achtergelaten in de winkel en zij het toestel zouden opsturen ter reparatie

Mooi! Laat je dan niet wegsturen, de winkel is en blijft verantwoordelijk voor het feit dat jij je toestel retour dient te krijgen. Desnoods halen ze er maar een uit de voorraad en boeken ze dat af. Dat moet niet jouw probleem worden. Bedankt voor je hulp Jurrien, maar hier kan jij waarschijnlijk niet helpen. Via het forum kan men enkel je geluk wensen en tips geven, dit is echt een retail-aangelegenheid.
Ik ga morgen weer langs, ben mijn toestel nu al bijna een maand kwijt.
Reputatie 6
Badge
Hoi Melissa! Omdat Jurrien er eventjes niet is val ik voor haar in.

Was je al bij de winkel langs geweest? Ik ben erg benieuwd hoe je bezoek is verlopen en of je verder bent gekomen.
Badge
Dit topic is nu gesloten.

- Jurrien