beantwoord

iPhone 7 kapot maar heb een lopend abonoment

• 8 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 212 x bekeken

Mijn telefoon is gister kapot gegaan en heb een lopend abonoment maar kan nergens iets vinden over waar ik me telefoon heen kan sturen voor reparatie of of ik een tijdelijk leen toestel kan krijgen tot ie gemaakt is want heb een 2 jarig abonoment voor me iPhone 7. Want neem aan als je klant bent dat je daar dan ook recht op hebt op een leen toestel tijdelijk want ik betaal nu wel gewoon voor me abonoment maar kan het niet gebruiken zonder telefoon

Mvg Jimmy

Stuur me maar een mail naar:
*privégegevens verwijderd door moderator*
icon

Beste antwoord door Estherunlimited 8 oktober 2018, 15:26

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/

Hallo

Je kunt via de klantenservice je telefoon laten repareren. Tele 2 geeft geen leentoestel tijdens de reparatie periode. Ben je al bij een Apple store langs geweest? Je kunt daar misschien ook je toestel laten repareren.

Ps we sturen geen antwoorden per mail, maar proberen je vraag via dit forum zo goed mogelijk te beantwoorden
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/

Hallo

Je kunt via de klantenservice je telefoon laten repareren. Tele 2 geeft geen leentoestel tijdens de reparatie periode. Ben je al bij een Apple store langs geweest? Je kunt daar misschien ook je toestel laten repareren.

Ps we sturen geen antwoorden per mail, maar proberen je vraag via dit forum zo goed mogelijk te beantwoorden
@Justjimmychin

PERSOONLIJKE GEGEVENS
Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privégegevens. Verwijder je e-mail uit je bericht.
Dit kan door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan op "Bewerk". Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot ca. kwart over vier
Reputatie 7
Badge +2
Bij een Apple store of een Apple service punt kunnen ze inderdaad vaak je telefoon binnen half uurtje of zo repareren als de Interne schade mee valt.

Je abonnement en/of je toestel krediet geven niet de mogelijkheid van een leen toestel.

Wanneer sprake is van een product fout en de reparatie te lang duurt kun je verwachten dat de verkoper met een oplossing komt, dus niet dat je 8 weken zonder telefoon zit.

In geval van schade door gebruiker vervalt dit natuurlijk, tenzij anders afgesproken door het afsluiten van een verzekering bijvoorbeeld.