beantwoord

Iphone 6s Plus Space Grey 32GB

• 26 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 113 x bekeken

Beste Tele2,

Ik heb gister een bestelling gedaan met bovenstaande telefoon, de iPhone 6s Plus 32GB Space Grey.

Echter is deze niet op voorraad, dit vind ik jammer, en ik vind het vooral vreemd dat het niet op de website vermeld staat. Ik ben wel bereid om een week, misschien twee weken te wachten. Maar ik heb sterk het vermoeden dat het langer gaat duren. Gister heb ik gebeld met een medewerker van de helpdesk/klantenservice van Tele2, die kon mij niet vertellen wanneer de telefoon bij mij binnen zou komen. Hij kon mij echter wel vertellen dat de eerste levering waarschijnlijk binnen 3 weken binnen is, alleen gaan deze dan naar de mensen die natuurlijk als eerst besteld hebben.

Ik heb dus, zoals gezegd, sterk het vermoeden dat ik lang moet gaan wachten op een toestel die ik eigenlijk zo snel mogelijk wil hebben. Hier heb ik geen zin in, dus heb ik een vraag waar ik graag een concreet antwoord op wil :

Wanneer kunnen jullie mij deze telefoon leveren?

Ik zou het jammer vinden als ik hier geen concreet antwoord op kreeg, anders ben ik helaas genoodzaakt (mits dat al kan) om het abonnement te annuleren en ergens anders de telefoon te bestellen.

Ik hoor graag van jullie.

Vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door ak0nnmgn 27 oktober 2016, 10:48

Even een update :

Ik heb gebeld met de klantenservice waar ik enorm goed geholpen ben. De medewerker deed zijn best om mij zo concreet mogelijke informatie te geven.

Zonder een verhaal lang te maken even de oplossing :

Het abonnement is geannuleerd, nadat hij heeft proberen zijn handen op een ander toestel te krijgen. Helaas was dit niet gelukt.

Ik ben nu dus weer vrij om een andere provider te kiezen of een ander abonnement af te sluiten bij Tele2.

Ik wil graag bij Tele2 blijven, ik ga vanmiddag naar de Tele2 winkel hier in de stad en proberen daar mijn handen op het toestel te krijgen. Lukt dat niet, ga ik verder kijken.

Topic mag gesloten worden.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Ik heb iphone 6s plus 32gb silver op 25 september besteld en nog niet binnen
Ik heb iphone 6s plus 32gb silver op 25 september besteld en nog niet binnen

Dus dat gaat nog wel even duren.... Helaas.

Ik wacht nog graag op antwoord van Tele2 voordat ik stappen ga ondernemen.
Ik denk dat het bij de logistiek een en ander misgaat en denk ook niet dat het lang zal duren. De 32gb variant van de 6s/plus zijn nieuw en tegelijkertijd ook heel gewild waardoor er een tekort is net als bij de iphone 7.
Alleen zie je nergens een algemene informatie erover staan. Als je er om vraagt zullen ze je doorverwijzen naar de iphone7 topic(wat ze bij mij ook hebben gedaan) waar je dus helemaal niets aan hebt. En je kan 80 keer gaan vragen maar dan krijg je 80 verschillende antwoorden.
Ik wilde ook concrete antwoorden maar helaas kreeg ik dat niet maar misschien dat het bij jou wel lukt.
Ik denk dat het bij de logistiek een en ander misgaat en denk ook niet dat het lang zal duren. De 32gb variant van de 6s/plus zijn nieuw en tegelijkertijd ook heel gewild waardoor er een tekort is net als bij de iphone 7.
Alleen zie je nergens een algemene informatie erover staan. Als je er om vraagt zullen ze je doorverwijzen naar de iphone7 topic(wat ze bij mij ook hebben gedaan) waar je dus helemaal niets aan hebt. En je kan 80 keer gaan vragen maar dan krijg je 80 verschillende antwoorden.
Ik wilde ook concrete antwoorden maar helaas kreeg ik dat niet maar misschien dat het bij jou wel lukt.

Jammer van Tele2. Hier moet gewoon concrete informatie over gegeven worden. Wanneer Tele2 dat niet kan omdat ze van de leverancier geen concrete informatie krijgt moeten ze daar toch wat harder gaan pushen, bij die leverancier. Je laat klanten in de kou staan, bij wijze van spreken.
Even een update :

Ik heb gebeld met de klantenservice waar ik enorm goed geholpen ben. De medewerker deed zijn best om mij zo concreet mogelijke informatie te geven.

Zonder een verhaal lang te maken even de oplossing :

Het abonnement is geannuleerd, nadat hij heeft proberen zijn handen op een ander toestel te krijgen. Helaas was dit niet gelukt.

Ik ben nu dus weer vrij om een andere provider te kiezen of een ander abonnement af te sluiten bij Tele2.

Ik wil graag bij Tele2 blijven, ik ga vanmiddag naar de Tele2 winkel hier in de stad en proberen daar mijn handen op het toestel te krijgen. Lukt dat niet, ga ik verder kijken.

Topic mag gesloten worden.