vraag

iPhone 6s 128GB niet op voorraad

• 2 april 2017
  • 7 reacties
  • 171 x bekeken

Beste klantenservice van Tele2,

twee weken geleden heb ik een abonnement afgesloten in combinatie met een iPhone 6s space gray 128GB. hiervoor moest ik € 37 betalen voor aansluit kosten en verzendkosten, waarna blijkt het toestel niet op voorraad te zijn, ter wel op de site zelf aangegeven stond dat hij wel op voorraad was. vervolgens kon er ook nog geen indicatie worden gegeven hoe lang het ongeveer zou duren voordat het toestel geleverd zou worden. hoe lang gaat dit nog ongeveer duren want ik heb het nieuwe toestel nodig en ik vind het schandalig dat er € 37 betaald moet worden voor aansluit en verzendkosten waarna het vervolgens niet op voorraad is en nog minimaal twee weken gaat duren. mijn vraag is dus of er een medewerker een indicatie kan geven wanneer dit toestel weer daadwerkelijk op voorraad is en ook geleverd zal worden. als dit te lang gaat duren ga ik namelijk overwegen om mijn abonnement te annuleren en hem ergens anders kopen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Bij Tele 2 zijn altijd ALLE toestellen op voorraad volgens de website Hier op het klantenforum zijn vooral medeklanten aanwezig. Je kunt het beste morgen even bellen en vragen naar de bestelstatus misschien krijg je daar uitsluitsel.
Bedankt voor de reactie Karin, maar ik heb gebeld en bij de klantenservice daar kunnen ze helaas geen inschatting maken over hoe lang het nog duurt. Wel zag ik dat een medewerker iemand die een iP6s 32GB rose gold had besteld een indicatie kon geven vandaag dat ik het maar even op het forum probeerde 🙂
Hoi Rebeccablind

Dat is nou net het probleem je kijkt op de site ziet daar staan Op voorraad dus je bestelt. Maar Op voorraad betekent bij Tele2 niet wat jij en andere klanten denken. H et staat er bij Tele2 gewoon standaard. Of en wanneer jouw toestel geleverd moet worden kan niemand je vertellen
Tele2 krijgt bericht als er weer een zending wordt verwacht van Apple en dan pas kunnen ze de levertijden inschatten
Als het te lang duurt kun je annuleren en bij retailers een nieuwe bestelling plaatsen.
Reputatie 7
Badge +4
Hoi Rebeccablind,

Karin303 is net als ik geen moderator. Die herken je aan hun "NAAM + van Tele2". Meestal reageren in 1 of 2 werkdagen.
Andere forumleden kunnen sneller reageren, maar hebben geen toegang tot systemen of voorraad informatie.
Badge
Er is inderdaad een achterstand in het uitleveren van het model dat besteld is helaas. We verwachten deze binnen nu en 1 week naar je toe te kunnen sturen. Mijn excuses voor het wachten!
@tele2
Waarom staat er bij dit en ieder toestel dan nog steeds Op voorraad op de website. Dat klopt toch niet dan?
Misleidende informatie is een reden om bestelling te mogen annuleren ook na 14 dagen .
Badge
Er is niet meer gereageerd in dit topic en daarom ga ik er vanuit dat het toestel is geleverd en zal dit topic gesloten worden.
Als je nog andere vragen hebt kun je een nieuw topic openen.