iphone 6 voorraad

• 12 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 307 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
ik heb zojuist een abonnement besteld met een iphone 6, hierbij kreeg ik een e-mail waarin staat dat de iphone niet op voorraad is echter staat op de site dat hij wel op voorraad is. wat is nu de status van de voorraad? en als hij niet op voorraad is hoe lang moet ik ongeveer wachten?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi hush, welkom op ons forum!

Op dit moment hebben we geen actuele informatie over de leverstatus van de iPhone 6. Je mag er zeker vanuit gaan dat deze niet op voorraad is maar wat de geschatte levertijd is kan ik je momenteel niet vertellen.

Zodra ik meer weet zal ik een update plaatsen 🙂
hoi frenk kan je mij wel vertellen of de wachtrij lang is of niet? wel vind ik het raar dat op de site staat dat hij op voorraad is en eindstand niet zo is en wil ik weten hoe dat kan. ik ging er vanuit dat ik hem deze week nog zou krijgen (heb namelijk volgende week een telefoon nodig).
Reputatie 6
Badge
Ik heb helaas geen gedetailleerde informatie kunnen krijgen over hoeveel backorders er zijn en wat jouw positie in de wachtrij is.

Echter heb ik wel goed nieuws: we verwachten deze week nog de toestellen die voor 14 augustus besteld zijn te gaan leveren. Mits het in het schema van de bezorgdienst past is de kans dus erg groot dat je op tijd je iPhone krijgt!
Bedankt voor je reactie!
Erg irritant. Ik bestel voor mijn dochter een refurbished iPhone 6 64GB omdat deze volgens de site "op voorraad" is. Na de hele bestelling doorlopen te hebben krijg ik de melding dat het toetel niet op voorraad is. Ik voel me misleid. Mijn dochter heeft binnen 2 weken dat toestel nodig. Slecht hoor Tele2.
Ook ik heb een Iphone 6 besteld. Dit heb ik 16 augustus gedaan, vandaag weer een mail binnengekregen. Sorry voor het wachten we zijn er mee bezig.... Ik wil nu wel graag m'n Iphone hebben🙄
Reputatie 6
Badge
@Ferry67 @jimmyvdmeer

Levertijden van iPhones kunnen erg verschillen per model, kleur en uitvoering. Bovendien kunnen de verwachte levertijden per dag verschillen.

Wil je meer weten over de meest actuele levertijden van het toestel dat je hebt besteld dan kun je het beste even een nieuw topic aanmaken 🙂
@Ferry67 @jimmyvdmeer

Levertijden van iPhones kunnen erg verschillen per model, kleur en uitvoering. Bovendien kunnen de verwachte levertijden per dag verschillen.

Wil je meer weten over de meest actuele levertijden van het toestel dat je hebt besteld dan kun je het beste even een nieuw topic aanmaken :)

Zojuist een nieuwe topic aangemaakt. Krijg zojuist de mededeling dat MISSCHIEN de iPhone in week 41 komt. Maar dan nog is het de vraag of ik 'm krijg. En gewoon op de site laten staan dat het toestel 'op voorraad' is. Ik ben er klaar mee. Annuleer die hele zooi maar!