beantwoord

iPhone 6 Space Grey 16GB bestelling/levering

• 22 maart 2016
  • 4 reacties
  • 271 x bekeken

Hallo,

Ik heb op 15-03-2016 een iPhone 6 Space Grey besteld voor 29/Maand, er werd mij gezegd dat ik binnen 3 werkdagen een mail kreeg van de OPD om een besteldatum te plannen.. Inmiddels al een week of 2 verder en nog steeds geen mail? Er werd wel gezegd in een mail dat mijn Sim kaart niet op voorraad was waardoor het langer kon duren. Maar het duurt nu wel een beetje lang, en zonder GSM overleven vind ik toch een beetje moeilijk. Kan iemand mij vertellen waarom het zo lang duurt.. En als er uberhaupt nog iets van gaat komen, of ik beter naar een andere telefoon kan gaan kijken!?

Graag antwoord,
Mvg Ruben 🙂
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 25 maart 2016, 21:06

Hoi Ruben,
Wat goed dat je even naar het forum bent gekomen! En wat jammer dat je al even op je toestel moet wachten. Er is een issue met de levering. Ik wil je daarom even verwijzen naar dit topic.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ruben,
Wat goed dat je even naar het forum bent gekomen! En wat jammer dat je al even op je toestel moet wachten. Er is een issue met de levering. Ik wil je daarom even verwijzen naar dit topic.
Groetjes Kiko
Bedankt voor je reactie,

Zou u mij kunnen vertellen of ik achter in de lijst sta of meer voorin?
Want het duurt best wel lang .. En overleven zonder telefoon is best moeilijk.

Groetjes,
Ruben
Bedankt voor je reactie,

Zou u mij kunnen vertellen of ik achter in de lijst sta of meer voorin?
Want het duurt best wel lang .. En overleven zonder telefoon is best moeilijk.

Groetjes,
Ruben

Hoop dat we hem na Pasen krijgen wacht nu al 20 dagen..
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ruben,
Ik heb geen lijst met wie wanneer het toestel ontvangt. Dus dat kan ik je helaas niet vertellen.
Groetjes Kiko