beantwoord

iPhone 6 op voorraad en toch niet leverbaar??

• 30 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 257 x bekeken

Gisteren iPhone 6 besteld met abonnement voor mijn partner. Kinderen blij gemaakt want hij is op voorraad dus we kunnen 'intern wat schuiven' met de aanwezige iPhones zodra deze binnen is.
Nu loggen we net in en staat hij op de persoonlijke Tele2 pagina op 'niet op voorraad'. Op de site nog steeds als ' op voorraad'. Hoe kan dit?? Ik wil hem echt graag zsm hebben natuurlijk.
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 1 september 2017, 14:25

Hoi Charlotte! Ik kan helaas niet op individuele basis checken wanneer een toestel geleverd wordt. Je privégegevens heb ik overigens even uit je post verwijderd.

Omdat er van dit toestel geen achterstanden bekend zijn bij ons (in de eerste helft van deze week overigens wel) verwacht ik dat je spoedig benaderd wordt voor het maken van een bezorgafspraak. Houd hiervoor je mail in de gaten.

Als ik in de tussentijd nog concrete informatie krijg over afwijkende levertijden van het toestel laat ik het je zo snel mogelijk weten!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Hoi Charlotte. Helaas vind je op dit forum veel berichten met deze strekking. Tele2 vermeldt blijkbaar áltijd dat toestellen op voorraad zijn, ook als dat niet het geval is. Helaas ben je er dus 'ingetrapt'.

Zie ook https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/iphone-6-voorraad-66545 en https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/levertijd-iphone-6-32-gb-66579
Heel vreemd van Tele2... misleiding vind ik het!! Wees eerlijk op de site dan kunnen mensen hij keuzes daarop afstemmen!
Is niet alleen I Phone, wacht al meer dan 6 (!) weken op een Sony. . Terwijl deze op site al die tijd op voorraad staat. Slechte zaak..
Reputatie 5
Badge
Hallo Charlotte! Bij mijn weten is de iPhone 6 op voorraad. Ik heb het dan over de Apple iPhone 6 32GB Space Grey.

Heb je een andere iPhone 6 besteld? Gaat het om refurbished, zo ja hoeveel sterren en welke kleur?
Nee we hebben gewoon de reguliere 6 met 32gb besteld. *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. *** Kunt u zien of deze dan idd gewoon kan komen? Excuses voor de late reactie maar het inloggen liep steeds spaak. Mvg Charlotte vd rijt
Reputatie 5
Badge
Hoi Charlotte! Ik kan helaas niet op individuele basis checken wanneer een toestel geleverd wordt. Je privégegevens heb ik overigens even uit je post verwijderd.

Omdat er van dit toestel geen achterstanden bekend zijn bij ons (in de eerste helft van deze week overigens wel) verwacht ik dat je spoedig benaderd wordt voor het maken van een bezorgafspraak. Houd hiervoor je mail in de gaten.

Als ik in de tussentijd nog concrete informatie krijg over afwijkende levertijden van het toestel laat ik het je zo snel mogelijk weten!
Staat nog steeds voorradig helaas heb ik hem ook besteld. Zit op dit moment zonder telefoon.
Reputatie 5
Badge
We hopen volgende week de (meeste) bestelde iPhone 6-toestellen te kunnen leveren.