beantwoord

Iphone 6 levering en OPD mail

• Durft te posten
  • 1 reactie
Beste Tele2,

Door jullie mooie reclame van de iPhone 6 ben ik overstag gegaan om het toch te proberen, beetje jammer alleen dat ik een week na afspraak nog geen mail heb van de OPD. In jullie mooie mailtje staat dat het vanaf de dag van aanvraag ingaat, 6maart dus, maar week na dato is mijn telefoon, mits simkaart nog niet eens aanwezig in jullie voorraad, maar willen jullie wel betaling vanaf die datum? Beetje schofterig om dan wel te adverteren dat het in voorraad is en BINNEN een week geleverd word. Ik ben zo langzamerhand klaar met jullie en dat Kastje naar de Muur beleid die jullie voeren, want heb al 30 minuten lopen bellen maar krijg maar geen redelijk antwoord over waar mijn toestel blijft!? Dus probeer ik het hier. WAAR BLIJFT MIJN MOOI BELOOFDE (BINNEN EEN WEEK THUIS) IPHONE?

icon Beste antwoord door Kiko van Tele2 19 maart 2016, 14:56

Hoi allemaal,
Ik wil jullie graag even verwijzen naar dit berichtje over de levertijden.
Hierin wordt uitgelegd dat er een langere levertijd is dan normaal en wanneer we hopen te kunnen leveren.
Groetjes Kiko

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Hallo diegoj,

Momenteel onderga ik hetzelfde lot als jou. Op 8 maart de iPhone besteld via de klantenservice en hierbij is geen sprake geweest van leveringsproblemen. Vrijwel direct na aankoop ontvang ik een mail dat noch de simkaart noch het toestel op voorraad is.

Beste,
We hebben je toestel niet op voorraad, sorry. We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen. Zodra we meer weten hoor je natuurlijk van ons.
We houden contact.
Thomas Wolters
Manager Marketing

Slim gespeeld vanuit verkoop, maar dit schept geen goede verwachting naar de klant. Onacceptabel dat er niet is aangegeven dat het toestel niet op voorraad is en dat geeft ook direct aan hoeveel Tele2 om de klant geeft. Het termijn van een week is inmiddels overschreden en de afgelopen week niks gehoord vanuit Tele2. Wellicht was een mailtje op zijn minst op zijn plaats geweest. Een aantal keren gebeld, maar er is geen duidelijkheid wanneer er nieuwe iPhone's geleverd zullen worden. Logistiek gezien ondenkbaar dat er geen kennis is over de levering van de iPhones aan Tele2. De kennis is hoe dan ook aanwezig maar dit wordt niet met de klant gecommuniceerd.

Er zijn dus nog een aantal lessen te leren bij Tele2. diegoj, ik wens je veel sterkte bij het wachten op je Iphone.
Ik wacht al vanaf 3 maart, en niemand kan me ook maar een beetje duidelijkheid geven. Het is werkelijk te bizar voor woorden. Ik vind wachten prima, als iemand me dan netjes op de hoogte zou willen houden over status en levertijd. Met zinnen als "binnen een week" of "we doen ons best" kan ik niet zoveel.... Bizar om zoveel reclame te maken voor die iPhone en dan zo onthutsend weinig voorraad te hebben of mogelijkheden om te communiceren wanneer de leveringsproblemen opgelost zijn. Ik wens ons veel succes bij het laaaaange wachten.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi allemaal,
Ik wil jullie graag even verwijzen naar dit berichtje over de levertijden.
Hierin wordt uitgelegd dat er een langere levertijd is dan normaal en wanneer we hopen te kunnen leveren.
Groetjes Kiko
Koop ontbinden wegens wanprestatie,
Reputatie 7
Badge +4
http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/12471/tele2-haalt-stunt-uit-met-apple-iphone-6