beantwoord

iphone 6 abonnement: wat gebeurt er na 24 maanden?

• 22 maart 2016
  • 1 reactie
  • 249 x bekeken

hallo,

ik wil graag een iphone 6 abonnement nemen voor 24 maanden. Er staan na 24 maanden 10 p/m maar hoe zit dit precies en hoelang gaat dit abonnement dan nog door?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 25 maart 2016, 15:24

Beste Lisa,

Leuk dat je eraan denkt om een abonnement bij ons te nemen in combinatie met een iPhone 6 🙂 Na 24 maanden is het abonnement maandelijks opzegbaar. Je zult dus zelf actie moeten ondernemen door te verlengen (kan vanaf 4 maanden voor einde contract), over te stappen naar een andere aanbieder (kan 2 maanden voor einde contract) of door jouw abonnement op te zeggen via onze telefonische klantenservice.

Als je naar aanleiding van mijn reactie nog andere vragen hebt, hoor ik het graag van je!

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Beste Lisa,

Leuk dat je eraan denkt om een abonnement bij ons te nemen in combinatie met een iPhone 6 🙂 Na 24 maanden is het abonnement maandelijks opzegbaar. Je zult dus zelf actie moeten ondernemen door te verlengen (kan vanaf 4 maanden voor einde contract), over te stappen naar een andere aanbieder (kan 2 maanden voor einde contract) of door jouw abonnement op te zeggen via onze telefonische klantenservice.

Als je naar aanleiding van mijn reactie nog andere vragen hebt, hoor ik het graag van je!

Groetjes,
Rick