beantwoord

iPhone 6 €36 per maand bij MediaMarkt. Is dit inclusief BTW?

• 14 juli 2015
  • 3 reacties
  • 1626 x bekeken

Hoi,

Ik heb een abonnement genomen bij de mediamarkt, namelijk:

http://connect.mediamarkt.nl/mcs/product/apple/iphone_6_16gb/kleur:grey/deal:12715-13843-13833-13845-13892?icmp=flyer

Ik bedenk mij echter:

Hier staat bij dat het per maand €36 kost (maandprijs) en eenmalig €30 aansluitkosten.

Ik ga hiermee van uit dat er elke maand €36 van mijn bank geincasseerd zal worden (tenzij ik buiten het bundel kom met overige kosten) en eenmalig €30 aansluitkosten.

Is dit correct dat ik elke maand €36 betaal of is dit exclusief BTW en wordt er uiteindelijk elke maand een veel hoger bedrag afgeschreven (€36 + 21% BTW. dit zou een flinke adder onder het gras zijn, omdat er bij staat ''maandprijs: €36'') ?

Als dat het geval is dan heb ik graag mijn bestelling geannuleerd en zou ik graag te horen krijgen hoe ik dit voor elkaar krijg. Ik begrijp dat ik een bedenktijd heb van 14 dagen om het abonnement eventueel te annuleren.

Ik ga er in ieder geval vanuit dat ik eenmalig €30 aansluitkosten betaal en maandelijks €36 zolang ik binnen de bundel blijf.

Zou iemand mij hier aub opheldering over kunnen geven ? :$

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Sodapoppin
icon

Beste antwoord door jlthkoch 14 juli 2015, 06:31

Consumentenprijzen worden altijd genoemd inclusief BTW. Dit is ook wettelijk verplicht.

Verder kun je een bestelling die je bij Mediamarkt hebt gedaan niet op dit forum (of bij Tele2) annuleren. Dit moet bij Mediamarkt gebeuren!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Consumentenprijzen worden altijd genoemd inclusief BTW. Dit is ook wettelijk verplicht.

Verder kun je een bestelling die je bij Mediamarkt hebt gedaan niet op dit forum (of bij Tele2) annuleren. Dit moet bij Mediamarkt gebeuren!
Reputatie 5
Badge +4
Hallo,

Kijk nou eens goed onderaan de webpagina van MediaMarkt, waarnaar je zelf een weblink hebt geplaatst.

Alle onze prijzen zijn in euro's, incl btw., bezorgkosten en thuiskopieheffing.

Dat is duidelijk toch? Daar staat toch geen woord Grieks bij? Of Papiemento?

Je eerste faktuur zou dus (€30,00 + €36,00 is) €66,00 moeten bedragen. Plus de eventuele verbruikskosten.
Daarna dus fakturen met €36,00 inclusief btw.

Succes!

Herman Haasnoot
Reputatie 2
Badge
Je hebt dus voor twee jaar een toestelabonnement van 25 euro per maand, 150 minuten bel/sms voor 5 euro per maand en 500 mb data voor 6 euro per maand = totaal 36 euro.